středa 31. srpna 2016

never trust anyone who doesn´t drink coffee.

tak zítra už to začíná! senioři chtějí výuku hned od 1. září, takže jdeme na to. ten můj režim! těším se. || dotvářím pracovní sešit pro děti. plánu rozvrh, pořád v něm něčím hýbu, abych vyšla vstříc všem. dnes jsem fakturovala, to je taková bohulibá činnost, u které se usmívám. méně se pak usmívám v lednu, kdy to sčítám pro daňové přiznání a skřípu zubama. na každé léto si plánuju, co si předpřipravím na další školní rok. letos to dopadlo lautr stejně jako vždy. téměř nic. ale vizi mám v hlavě, takže o nic nejde. lol. || den nepřečtených knih. ještě mám necelé dvě hodiny dorazit tu jednu. || vedeme s čuču premiere league. hart odchází do itálie, potřebujeme druhého gólmana. a tak naše poslední dva telefonáty byly opět výživné, opět jen fotbalové. takovéto když si dvě holky normálně povídaj. že jo. || v sobotu jsem si na jarmarku v koutku, kde knihovna vyřazovala knihy, zakoupila nějakou tu klasiku a dobrodružství. bídníci. sophiina volba. kříž u potoka. a potom holubí pošta. odcházela jsem s knihami v podpaží a bezinkovou limčou a kukuřičným klasem v ruce druhé. a až si k tomu nasadím svůj nový baret, budu za největší intelektuálku. haha. téra

Žádné komentáře :