pondělí 15. srpna 2016

pandžábština mi nikdy nešla!

dnes jsem strávila nejlepší ráno u bárbí. s ledovou kávou, chlupatý papuče na nohou a předváděčka jejích prsou. lol. to chceš. máme takový nestandardní přátelský vztah. no convention. hrozně jsme se nařechtaly a strašně mi to celé bodlo. || včera byl badboy zlatý, prý ty jsi taková přešlá, udělal bych, co ti na očích vidím. so sweet. nejsem náročná. ale potřebuju tyhle projevy častěji. je standardní prožívat po šesti letech stereotyp? všechny moje kamarádky v dlouhodobých vztazích říkají že ano. že to mají taky tak. tak asi jo. to jen já mám pořád roupy a vymýšlím hovadiny. || tak se jdu zklidnit spánkem. ten vyřeší všechno. || btw můj jelínek/sob nad postelí made by mum je božan. bez takových věcí by byl život sakra fádní. ještě mi chybí jednorožci. a růžové obláčky. a jeden týpek. téra

Žádné komentáře :