pondělí 8. srpna 2016

what to watch.

viděla jsem v posledních dnech další dva filmy. daleko od hlučícího davu a oslněni sluncem. v obou filmech je hlavní role obsazena matthiasem schoenaertsem. aktuálně můj oblíbený herec. ale z filmů mám naprosto opačné pocity. ten první, zasazen do 2. poloviny 19. století v anglii, se mi líbil moc, ačkoliv se dalo dost dobře předpokládat, že to bude mít happy end, romantika jak blázen. ale ta doba, ta doba! a matthias. druhý film je prý festivalový. rozvláčněný, první půlka bez nějakého smysluplnějšího děje, pak to začne mít malinko spád, ale že bych se od toho nemohla odtrhnout? stihla jsem si mezitím udělat večeři, zázvorovou limonádu, napustit si vanu. tolik pauz. škoda, že už nefungují videopůjčovny. alespoň tedy ne u nás. jsou totiž filmy, které stáhnout nejdou. nenašla jsem je. a moc ráda bych je při tom viděla. teď jsem zjistila, že v roce 1956 byl natočen film žízeň po životě na motivy knihy irvinga stona, na uložto se vyskytuje, takže mám program. téra

Žádné komentáře :