čtvrtek 25. srpna 2016

zapomenutá vlašťovka.

jaký je rozdíl mezi laxností a nezájmem? 

taková malá řečnická. || někteří lidé platí nekřesťanské peníze psychoterapeutům a přitom by je mohli dělat sami. dnes jsem byla v hovoru vmanipulována do situace, kdy si mám představit, že nějakou možná nepříjemnou informaci sděluju jiné osobě. v podstatě demonstrovat to, jak to říkám. hrozný. ale pak se mi kupodivu docela ulevilo. prý a co ti brání? vyjádři to procenty. takže 80% něco a 20% něco. no ale kde jsi ty? ty máš být těch 100% a ty tam nejsi vůbec. vykašli se na lidi. || ten hovor trvající hodinu a půl byl tak osvobozující. je blonďatá, má velkého kocoura jazze a je nejvíc kámoška. vždy mi tak uleví. a pomůže mi si uvědomit, že život je hlavně o mně. a že konvence a rámec, ve kterém je dnešní společnost ukotvena, nic neznamená. že ve finále je stejně všechno jen na mně. || a škrábe mě v krku, protože jsem si zapálila cigáro! jo, fakt. a bylo dobrý. téra

Žádné komentáře :