čtvrtek 8. září 2016

co se děje.

mám dnes poměrně volný den a za dvě hodiny se chystám na návštěvu k bárbí, dívčině mojí oblíbené. poslední dny byly pracovně parádní. bylo toho docela dost. a příští týden, až začnu chodit i do školek, už nebudu mít flákací čtvrtek. do toho jsem začala chodit zase na lymfo, a tak jsem unavená. || vyšlápla jsem si dnes omrknout nějaká hezká perka na podzim. a mám v užším výběru troje. a pak, udělala jsem věc, za kterou jsem si myslela, že se budu nenávidět, ale zatím nastává jen těšení. zjištění, že peach od too faced byla jen limitka a že je všude fuč. zapátrala jsem na ebayi, a když vyeliminujete fejky za dvě stovky, tak se tam dá ještě paletka sehnat. dlouho, fakt dlouho jsem o ní přemýšlela, a nakonec jsem se rozhodla, že do ní půjdu. myslím, že tím naprosto ukojím další paletkové choutky. a hlavně mám zase chuť si malovat oči i jinak než jen řasenkou, když tuhle krasavu na fotce vidím. no už je na cestě. včera jsem si objednala i konturovací štětec. a ráda bych ještě takový ten tulipánový, ale nikde jsem neobjevila takový, který bych vážně chtěla. moje kamarádka liška má možnost objednávat od dermacolu s brutálními slevami, takže mi brzy dorazí kaviárový makeup, který jsem už jednou měla a byl skvělý. a ještě si na podzim pořídím jeden od bourjois a fakt jako konec. mě už ani neuspokojujou drogérie. z neznámého důvodu mě irituje značky nyc, připadá mi taková kolotočářská, nevím, kdo má být cílovka. a kupa dalších produktů z drogérek už mi připadá tak okoukaná, že ani nemám chuť si takové věci kupovat. a přitom tam bloumám docela ráda a docela často. nicméně potřebuji do polska do marks&spencer pro čaje, a tak jsem si říkala, že okouknu i jejich tamní značky jako třeba wibo, které mě moc láká. hrozně vymejšlím, co? 

badboy si začal dělat řidičák a profesák na kamion, takže buď je v jedné práci, nebo v druhé, anebo v autoškole. všude nacházím instrukce k údržbě kamionu, takže pokud budu pojídat bílkoviny v množství, v jakém je pojídám poslední dny, budu chodit často na záchod a budu tam na tyhle listy narážet, možná ze mě bude ještě kamioňák. takže tempeh, tofu, fazole a hummus nasměrují možná moji další kariéru. || těším se na světový pohár v hokeji. raduji se, že david luiz je zpátky v chelsea. mám radost z posledních dní, a těším se na víkendovou kultůru, která rozhodně nebude jen barová. téra

Žádné komentáře :