neděle 4. září 2016

don´t be like that!

září je tu a já konečně od zítřka jedu naplno. || v pátek jsem se decentně upravila a dokonce jsem si dala i veselé cigárko. téměř po letech. nepočítám pár tahů s ad. jsem to takhle celé potřebovala. naivně jsem si myslela, že bych mohla antidepresiva na konci září začít vysazovat, ale myslím si, že mi zůstanou i dál. anebo třeba během září dostane můj život zase řád a doktorka usoudí, že můžu začít fungovat i bez nich. kéž by. byť se toho bojím. Δ takhle teď tak trošku žiju. a nevím, co je správně a co špatně. jistota, zodpovědnost, řád vs. dobrodružství, komunikace a chemie. já jsem holka, co potřebuje v životě řád. měla bych prý založit sektu řádu, která dává řád. děkuji pěkně. vysmál se mi. to mám za to. prý si s lidmi jenom hraju. s jejich city. beru si, co chci. používám imperativ, a protože mě respektují, tak mě poslouchají. tvrdá realita, když si tohle někdo myslí. přitom já se považuju za neskutečně citlivou osobu, která nerada lidem ubližuje a často v rámci přátelství neumí být tak direktivní, jak by možná měla být. možná trochu drsný poznání. téra

Žádné komentáře :