středa 28. září 2016

jak rychle pryč.

vždy předem lamentuju nad státním svátkem uprostřed týdne, ale ve finále jsem tak ráda, že si to volno nakonec můžu dopřát. chápejte, pro mě je to po dvou měsících relativního volna, které skončilo teprve nedávno, tak trochu zbytečnost. ale zase užít si volný den při krásném podzimu, to stojí za to. čeká mě dnes četba, film, fakturování a prochajda s mým psím kámošem. || v pátek jsme si s nemocnou bárbí vyrazily posedět a s ucpaným nosem a zalehlýma ušima jsme na sebe pořád jen křičely přes stůl. a pak bárbí v nadšení, že jsme se sešly, projevuje mi vždy kupu náklonnosti, mi dala pusu a lidi hrozně koukali a my se tomu řechtaly. opravdu musíme občas působit jak pár, nikoliv jak kámošky. muhehe. říkaly jsme si, že už jsme tak moc na jedné vlně, kdy už ve stejnou dobu jen marodíme, že už musíme srovnat jen náš menstruační cyklus. a k tomu už taky nemáme daleko. pak budeme nejvíc kámojdy. || v sobotu jsem nejdřív odevzdala psího kámoše našim, a pak o hodinu později se stejně rozjela na chalupu. uvařila jsem dýňovou polévku, dala si dvě kafe, probíraly jsme s mamuš možnost cesty do new yorku, při technologických pauzách (mum tvořila další obraz) jsme pokuřovaly, prostě pohoda jazz. odpoledne s apčou, mojí kamarádkou z dětství. skrze jejího přítele jsem se naučila jedno skvělé slovní spojení, na kterém se teď doma s badboyem rozsekáváme. a večer jsem jako ta poslední možnost dělala vrbu kamarádovi. || spánek nad ránem. a neděle strávená v posteli. badboy byl v autoškole a pak mi vyměňoval ložisko. najednou už moje auto nezní jako tryskáč, ale jako tichá loďka plující po moři. lol. v pondělí dělal badboy závěrečky. a už je z něho řidič kamionu. moc mu to přeju! || viděla jsem skvělý film yves saint laurent a dnes si pustím na pobavení a obohacení mysli něco dalšího. dorazila mi paletka peach od too faced. když mi volal pan pošťák, že mi veze balíček, fofrovala jsem jako rozradostněné hříbě. voní božsky, je dokonalá! po dlouhé době jsem si včera nalíčila oči stíny. a mám pocit, že se potřebuju líčit aktuálně all the time. do toho střídám nově řasenky od gosh a benefit, a mám radost z kvalitních věcí. btw kdybyste chtěli tip na skvělý lipcream. tak kylie jenner je dobrá. včera jsem si nalíčila rty ráno a večer je odličovala. mezitím jsem byla na obědě, měla tři cigarety, hodně mluvila, pila. a přesto držela jak přibitá! za mě fakt dobrý. možná je to tím, že mám i hodně nude odstín, takže není příliš třeba ho upravovat. ale každopádně jsem spokojená. téra

Žádné komentáře :