čtvrtek 22. září 2016

platformy mají svůj smysl.

tak si tak doma posmrkáváme a pokašláváme. badboy jde ještě dnes na poslední noční a pak budeme mít relax víkend. on po x týdnech nejde nikam pracovat a nechává si oba dva dny volné. chceme si užít našeho psího kluka. včera tomu bylo přesně pět let, co jsme si ho jako sedmitýdenního pišišvora přivezli domů. je to stále báječný fešák a kámoš. || pracovní týden hektický, ale skvělý. až je mi občas trapně, jak neustále básním o své práci. ale zrovna včera jsme s jednou skupinou zabrousili na téma motivace, a na konci jsem dostala dotaz, co motivuje mě a zda chodím vždy ráda učit. motivuje mě především to, že mě to fakt baví. miluju práci s lidmi. a hlavně tu svoji, kde musím i na sobě neustále pracovat a nezůstávat na jednom místě. finance jsou samozřejmě také hnacím motorem, protože kdyby za to nestály, asi bych možná seděla někde v kanceláři. ale na tom jsem nikdy nebyla naprogramovaná || včera ke mně dorazil večer z. na večerní kávu. a byl z toho príma večer. měla jsem i nějaký ten námět na přemýšlení, takže jsem šla spát dost pozdě. a ráno brzy vstávala. opravdový podzim. velká šála, vrstvení. radost. a nová nude rtěnka od kylie jenner. nejdřív jsem se té barvy trošku zalekla, ale je krásná, decentní a nenápadná. a hlavně drží jako přibitá. &&& lymfomasáž hned po ránu. usnula jsem. a pak se mi do té zimy nechtělo. ale kurz pro seniory byl dnes výživný a dost správný. pak dva dětské školkové. mám tam i letos pár zlobříků, ale bude to brý. s psím kámošem prochajda kolem řeky. pak jeden kurz u mě doma. vždycky tak neskutečně rychle uteče. || podzim jsem musela začít horkou vanou s eukalyptovým olejem. horkým čajem plným citronu. a rozhodnutím, že se musím vydat do prahy, abych si konečně koupila longchamp le pliage. || a i díky instagramu a fb přicházím na to, kolik mám ve svém okolí zajímavých a kvalitních lidí. a to se počítá! téra

Žádné komentáře :