neděle 11. září 2016

protože prostě proto.

až na mé emocionální výkyvy to byl přesto hezký víkend. v sobotu jsme si zašli s badboyem na oběd a pak jeli na krátkou procházku do polska, koupili si tam závitky a tatarák, obhlídla jsem stojan s kosmetikou v biedronce, ale nic mě nezaujalo. snad jen fakt, že tam mají dekorativku lirene, ale byly toho takové jeté zbytky, že jsem byla těžce rezistentní. a doma jsem nějak hrozně odpadla. badboy jel se z. na ryby a já cítila, že potřebuje na vzduch. sic jsem chtěla jet na špitál art s našima a sis, ale vyměnili jsme si hrozně nevybíravé zprávy s ad a usoudila jsem, že ho tam nepotřebuju potkat. večer jsme pak se sis&tonym vyrazili na zahrádku. sis zívala. badboy zíval. a my s tonym usoudili, že můžeme táhnout dál, protože jsme fresh. sis odjela, já přislíbila taxíka tonymu a badboy odešel domů. my se přesunuli do baru a pak jsme hodinku strávili na benzínce mezi dvěma městy, a hezky jsme si popovídali. ani jsme si neplivali vzájemně do půllitrů. doma jsem bděla a nechtělo se mi spát. a tak jsem usnula kolem třetí a o půl osmé už jsem byla vzhůru. || hrozně se mi nechtělo jen tak ležet. badboy spal a já dostala chuť jít ven. včera jsem si koupila epesní černou pouzdrovku se zipem odshora až dolů. a protože můj obvyklý úbor je monochromaticky černý, natáhla jsem černé tílko, černý rozpínací svetřík, vzala si sandálky na klínku, sluneční brýle, kabelku, knížku a vydala se k řece. asi není standardní, že by si takto oháklá osoba po deváté ráno u řeky četla, a tak vedle mě velmi záhy zaparkovala městská policie. nevím, na co čekali chlapci. trošku mi připadalo, že si myslí, že jsem kurva, co buď čeká na klienta nebo kurva, která právě shodila klienta do řeky. když neviděli žádnou plovoucí hlavu, nejspíš usoudili, že jsem opravdu jen dívčina, která si tam čte a odjeli hlídkovat jinam. já se pak přesunula do města s tím, že by se mi hodily obyč černé balerínky. ale uprostřed výpravy mi zavolala bárbí, takže jsem si sedla k soše na náměstí a hodinu jsme povídaly. a pak už oslava narozenin mojí nejmilejší a nejkrásnější sis. na chalupě. s padres a tonyho rodiči. zase jim byla sežrána doma kachna psem. tak poté jeli pro další. tu předchozí prý vezla moje sis na klíně domů. grilovali jsme, jedli báječné saláty a slíváky, pili kávu. a zase oba tondové bavili na můj účet. divný exemplář asi jsem. || a teď už prostě jen tak. těším se na další pracovní týden. jupijajou. téra

2 komentáře :

Aranel řekl(a)...

A už je dobře?

téra řekl(a)...

něco málo se změnilo, ale vyřešené to stále nemám. každopádně cítím se lépe než o víkendu :) Děkuji za optání! btw každý den Ti nakukuji na blog, kdy se zase něco nového objeví a já si počtu... ;)