neděle 23. října 2016

autumn´s calling.

poslední dva víkendy mám pocit, že jen dospávám jakýsi deficit. minulý víkend jsem prospala buď sobotu či neděli, vůbec si to nevybavuji. jen vím, že jsem vstávala ve dvě odpoledne. tenhle pracovní týden byl fajn. v pátek jsem vyrazila venčit psího kámoše, brodila jsem se v listí, skrze mlhu prosvítalo pár slunečních paprsků, ve vzduchu voněl podzim, a já měla chuť na okamžik čas zastavit a vstřebávat tu nádheru. po prvním kurzu jsem mířila na svoji první psychoterapii. musím říct, že to byl zajímavý zážitek, který si ještě minimálně párkrát zopakuju. ještě odučit další tři hodiny. a pak už víkend. hodina v koloně. pak dorazila bárbí, což bylo skvělé pozitivum pátečního dne. badboy na odpolední směně. takže jsem si zašla na kávu k našim. testovali jsme nový odšťavňovač. a pak jsem nakonec vyrazila s bandou k dannymu. ale po celém to náročném dni přišla taková migréna, že jsem jen seděla, nevnímala nic a přemýšlela, jak se teleportuju do tmy a do postele. kupodivu se mi hned v chladu před kavárnou trošku ulevilo. a dlouho jsme si ještě s badboyem povídali. on ten den složil psychotesty, aby mohl řídit kamion, já za sebou měla sezení. oba jsme se dozvěděli zajímavé věci. why not to share it? || včera vyrazil s boříkem na houby, ale přinesl jen jediného kozáka, kterého dnes zakomponuju do polévky. já dočetla skvělého hájíčka, začala číst rosemary má děťátko, střídavě tak polehávala, četla si a spala. a pak mi přišla na messengeu zpráva od mé příbuzné z dalekých severních čech, kde že se to u nás dá hezky pokafíčkovat a dát si k tomu něco dobrého sladkého. navedla jsem ji do lázeňské cukrárny a sama se k ní, její dcerce a malé neteři přidala. a bylo to hrozně milé. až na to, že cukrárna nebyla dogs friendly, a tak můj milý čekal v autě. || dnes mě čeká prochajda s liškou. pak chystání zítřejší halloweenské hodiny pro druháčky, poněvadž příští týden hodinu nemáme. a vůbec plánování itineráře, co vidět a nezmeškat ve varšavě, kam s míšou&háňou ve čtvrtek na pár dní startujeme. a nakonec autem. téra

Žádné komentáře :