neděle 9. října 2016

neděle.

díky macovi budu mít stolek pod šicí stroj, nechám si uříznout novou desku, natřu si a udělám si svůj dámský budoár. trošku nevím, kudy do toho, protože jsem zvyklá malovat se v koupelně. a nejsem ten typ, co potřebuje mít vystavenou kosmetiku  obýváku, aby všechny návštěvy viděly! možná nakonec stolek bude jako milý odkládací v chodbě. to se uvidí. několikrát jsem přemýšlela, jak definovat svůj styl, a snad to nebude znít příliš nabubřele, když řeknu tak trošku eklektický, protože nic jiného mi na to nepasuje. || včerejší sobota byla ve znamení odpočinku, vaření dýňové polévky se špetkou kari, procházkou se psím kámošem a kurýrováním se. navečer jsem usnula a po probuzení jsem byla jako praštěná. k rodičům jsem tak jela ty dvě ulice autem. naši maličko rekonstruují, a tak se u nich v bytě vyskytují prakticky dva obývací pokoje. jeden obýval taťka s badboyem a dívali se na fotbal mezi německem a našim týmem, druhý obývák jsem obývala já s mamuš a sledovaly jsme stardance. nutno dodat, že jsem tam šla primárně na fotbal, ale zaujala mě taneční soutěž, kterou vlivem nevlastnění televize znám jen z kuloárů, a tak jsem usoudila, že se ráda podívám. navíc mamka vytáhla kupu vskutku starých fotek, a protože se pouštím do sestavování rodokmenu, hodily se mi pak nějaké další informace, včetně úmrtních listů. nakonec jsem odjížděla od rodičů po jedenácté. dnes jsme si pospali, je mi daleko lépe, asi za to můžou hrnky čaje a kakaa ze včera. chystám si tu nějaké pracovní věci, a večer chceme jít do kina na dívka ve vlaku. kniha byla báječná. uvidíme, co film. ale na ukázkách působil dost dobře. téra

Žádné komentáře :