sobota 8. října 2016

nemocná sobota.

měla jsem jet do prahy. ale všechno je jinak. skolila mě teplůtka. ale hrnek kakaa, ponožky s lištičkami a domácí pohoda, mi to přeci jen zpříjemňují. nejdřív se mi tam zredukoval program, a navíc moje auto potřebovala dovytunit, jakože geometrie, zimáky, a tak. a proto jsem přesunula odjezd na sobotní brzké ráno. do toho se ozval ad, že bude v našem městě a jestli nějaká kultura jakože. nakonec změnil plány, aniž by cokoliv řekl, takže jsem šla s macem&honzou do báru. zimnice. honza si poodsedával. prej nevypadáš dobře. se bojím tý virový meningitidy. seš dost mezi dětmi. zachumlaná v šále. v dalším baru už přeci jen posezení u topení a horký čaj udělaly své a já se trošku zahřála. přišla jsem domů brzy. půl jedenáctá. bez falafelu, který jsem si chtěla koupit. seděla jsem u ntb, bolela mě hrozně hlava a když jsem sklonila hlavu, bolelo mě za krkem. tak jsem decánko zhysterčila, páč je u nás epidemie virové meningitidy. najednou jsem měla pocit, že mám všechny příznaky. ale na umření mi nebylo. tak jsem si šla lehnout, v noci jsem měla teplotu. ale dnes je mi až na trošku zvýšenky fajn. takže jsem hysterčila zbytečně. badboy přišel z práce ve tři ráno, a po čtyřech hodinách spánku zase uháněl na školení k profesáku. za mnou se tu stavil z. na ranní kávu. || včera jsem si koupila skvělou tužku i s kartáčkem od trend it up v déemku. moc se mi zamlouvá. z instagramu od jedné paní si za libovou cenu objednala bourjois healthy mix makeup, a dorazila mi skvělá rtěnka od nyx. bahama mama od the balm ze mě udělala indiánku s aztéckým vzorem na obličeji. takže konturování mi moc nepůjde. haha. a největší radost včerejška. nová perka. botky samochodky. těším se z nich. téra

Žádné komentáře :