úterý 4. října 2016

posunu vpřed.

poté, co jsme si včera udělali s dětmi poslední hodinu fakt pohodovou, tzn. že jsme se váleli na sedačce a měkkém koberci a angličtinovali velmi komfortně, jsem vyrazila na kafe s martinou. to jsou taková ta přátelství, co je žádná dálka nezastaví. a vždy, když si říkám, že už to zase bude tak šest až osm týdnů, co jsme se neviděly, se martina ozve, že míří do našeho města. žije v německu. má zajímavou a dost lukrativní práci. a je pořád stejná. a za to ji mám moc ráda a vážím si jí. nesoudí. || dnes byl ten učební maraton víc než dobrý. angličtina pro děti, adam byl nějaký jetý a já se ptám, co se děje. prý je unavený ze školy. tak se ptám, co by mu tak pomohlo. prý zmrzlina. mně pak narychlo odpadla hodina, tak mu povídám, že ho na tu zmrzlinu vezmu. na to kamilka, že je taky unavená a pomohla by jí zmrzlina. zbytek dětí si rozeberou babičky nebo jiné kroužky, a já ty dva beru na zmrzlinu. když objednávám třeťákovi ádovi, říkám paní od zmrzliny, že pro pána ten velký kornout a pro slečnu taky. oba se chichotají, kamilka řekne tirejzo, thank you za ice-cream. a kráčej domů. a já z toho mám príma pocit. || večer zakončuju skvělým kurzem. baví mě, jak jsou i někteří mlaďáčci uvědomělí a pro mě to má obrovský přínos. || a zítra ráno mám místo dvou kurzů volno. nakonec je to docela milý, protože pojedu koupit něco hrozně ňuňu emmičce a gáborovi. a kouknu na tu supernovou tužku na obočí od maybelline. připadám si trapná, kdykoliv něco kosmetického píšu. ode dneška vlastním bahama mama od the balm, jsem zvědavá, jak mi to konturování s tímhle tmavým pudrem půjde. možná se na něho nakonec budu jen dívat, protože má krásnou krabičku. ostatně jako všechno ostatní od téhle značky. a taky mám novou tekutou rtěnku od dose of colours. barvu jsem netrefila, je téměř totožná s tou od anastasia beverly hills. jsem zvědavá, kdo bude mít lepší výdrž, protože anča je vážně nepřekonatelná! xxx rozhodnutá odpoutat se od některých myšlenek. a dělat něco kloudného. takže za tři týdny odjíždíme s holkama do varšavy na čtyři dny. a mám i nějaké plány ohledně knih, angličtiny, nějakého posouvání sebe sama. připadá mi, že stagnuju už příliš dlouho. tak jo. téra

2 komentáře :

Aranel řekl(a)...

Tirejzo. Hahaha. :D

Biancaprincipessa řekl(a)...

Varsavu si uzijete je krasna :)

Pozyvam na luxusnu GIVEAWAY o ROWENTA kulmu a cely rad vlasovej kozmetiky DOVE tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html