pondělí 31. října 2016

protože prostě jen tak.

chtěla jsem si dnes udělat relaxační den. a byť byl príma, tak se ten relax vlastně téměř nepovedl. ráno v poklidu na devátou na kavárenskou angličtinu. následovala další kavárenská. přejezd do firmy a nej káva. pak jsem už měla padla, a rozhodla se navštívit svoji sis. ta mě pohostila zázvorovým čajem a dýňovou polévkou. mňam. cestou domů jsem se zastavila v obřím bazaru, lovila jsem tam zimní či podzimní kabátek. a nic. nakonec jsem si koupila moc hezkou dlouhou bílou košili k slimkám. doma jsem vzala psího kámoše a vydali jsme se za knižní kultůrou, rozuměj knihovnu a knihkupectví. můj psí týpeček je tvor uvědomělý, a tak tahle místa s přehledem dává. nakonec byl vpuštěn i do drogérie teta, ve které měli akci 40 procent dolů na dermacol. takže jsem si koupila pudr s reliéfem za pár korun a vydala se k mým padres na fresh a kousek té řeči. a pak pro tvářenku na poštu a pro králíčkové ponožky do pepca. můj shopping day. a s nákupem jídla to znamenalo příjezd domů téměř v sedm. takže teď se vrhám do vany s kupou časopisů a zbytek večera si udělám fakt lazy. chci si ještě otevřít publikaci o polsku a zjistit, co jsem ve varšavě prošvihla a rvát si za to vlasy. zítra učím až od půl jedenácté, což je paráda největší. znamená to, že stihnu fakturovat a připravit si oběd do krabičky. a pustit si k tomu nějakou hudbu. || chyběj mi moje varšavanky. háňa zítra letí do tunisu. těším se na společnou předvánoční večeři, která se stane další naší tradicí. tak jo, vana čeká. téra

Žádné komentáře :