středa 12. října 2016

reorganizace. všeho. nábytku. duše. života. srdce.

udělala jsem doma malé změny. kuchyň už mám v podstatě utvořenou k obrazu svému. chybí jen jedna transparentní plastová židle, která se k těm vskutku vintage bude náramně hodit. bez ironie. a také natřít futra. a mám i místo na sušičku, kterou si plánuji koupit. dřív jsem kvůli podlaze a stolu neměla svoji kuchyň příliš ráda, ačkoliv mám kuchyňskou linku, byť nevelkého rozměru, tak ale designově takovou, jakou jsem si dlouhá léta přála. jsem opravdu stará škola. mě ničím moderním nikdo nepotěší. nemám mikrovlnku, té jsem se vzdala, nemám myčku, protože pro dva není potřeba, a vařím na plynu. nutno podotknout, že můj sporák je ovšem jak z francouzského venkova. jediná pěst na oko je pro mě bílá rychlovarná konvice. zvažuju koupi nějaké jiné, či klasické konvice na sporák. || v úterý jsem si o volné hodině jela natřít desku na bílo, resp. taková slonová kost. pán v truhlárně byl boží. uříznul mi desku, krásně ji zbrousil a neřekl si ani korunu. a tak mám teď v obýváku ten stolek od starého šicího stroje, na něm novou desku, při jejímž natírání jsem si téměř zničila cardigan, a na stolku si trůní obraz. původní komodka šla do chodby, kde se krásně vyjímá. ještě natřu vstupní dveře tabulovou barvou, a pořídíme nový lustr do chodby a už i chodba bude mít podobu, jakou si přeju. ložnice mi teď připadá krajně neútulná, protože odstěhováním štenglu je prázdná půlka stěny. a není to takové to minimalistické prázdno. je to skutečné prázdno! a ráda bych nějaký nový parádní přehoz přes postel. do ikei se dostanu tak v listopadu, takže možná půjdu okukovat sortiment do jysku. mám z tama už několik let dlouhé bordo závěsy do obýváku i ložnice, za parádní cenu. takže co by ne nějaký přehoz. a včera jsem zlikvidovala i svůj noční stolek. zatím mám kupičku knih vedle postele, na tom trůní budík a vedle leží dvě rozečtené knihy. představa nového nočního stolku je zcela prozaická. bedýnka na víno. asi půjdu škemrat do zelinářství. pokud se tomu obchodu v dnešní době ještě tak říká. 

dorazil mi dnes nový makeup od bourjois healthy mix. odstín 53, tmavší než obvykle, ale myslím, že mi bude lépe sedět. zítra ho odzkouším. je to třetí bourjois kluk do mé party. radiance city není bůhvíjaká pecka, a cc cream ve mně také nevzbuzuje bůhvíjaké pocity. ještě mám za směšnou cenu objednaný kaviárový od dermacolu přes lišku, ten bude príma na zimu. aktuálně mám dvanáct mejkapů a myslím, že to stačí! nechci víc. říkám teď. || zítra vstávačka až v osm. jsem tak ráda. chodím domů pozdě, sotva pletu nohama. přes den je to paráda. ale doma mě ta únava semele. začínají mě bolet hlasivky. a já chci být o víkendu fit. dorazí čuču, v pátek asi tour de bars, v sobotu bych ráda do polska pro vřes, a pak budeme grilovat a nocovat na chalupě. snad k tomu bude počasí. budu mít psí duo, takže by bylo príma je vypustit na zahradu. jdu odpadnout. dnes je to tutovka. téra

Žádné komentáře :