středa 5. října 2016

sakumprásk.

dnes by se pan prezident dožil osmdesáti let. bojím se, že takového člověka na postu hlavy státu už nezažiju. a to je mi teprve hezkých dvaatřicet. prezident by měl být především člověkem, a to u klause i zemana postrádám. takže všechno nejlepší, pane prezidente. snad tam nahoře se svými přáteli slavíte. || dnes jsem se probudila do sychravého rána. bylo mi mile, protože mi firma na brzké ráno zrušila dva kurzy. a pak si tak sednu do auta, že vyrážím do jiné firmy a nenastartuju. ani kabely nepomohly. baterka prostě měla dost. a byť jsem plánovala koupi nové baterky na tuhle zimu, mělo to být až s prvním opravdovými mrazy. a tak ji mám už teď. lol. ještě mě čeká v pátek geometrie a přezutí. a volby. a praha. takových já mám plánů. potřebuju nový čerstvý vzduch. pokochat se v obchodech. podívat se na nějakou výstavu. vidět pár svých oblíbených. dát si v emě kávu. v loving hut něco parádně vegetariánského. prostě si to užít. a přijet zpět domů s mnohem větším nadhledem. téra

Žádné komentáře :