úterý 18. října 2016

umělkyně bez talentu.

život se zase vrátil do zaběhnutých kolejí. vichřice v podobě čuču zase odfičela, hrnec s dýňovou polévkou se vyprázdnil, a mně se zase rozběhly všechny kurzy. a tak rychle, že je už zítra středa. černý lak mi na nehtech nedrží. asi nějaké znamení. anebo jen fakt, že laky od miss sporty jsou shit. po poledni mi přišla mmska od woltrobratra, se kterým nejsem tak šíleně dlouho v kontaktu navzdory faktu, že žijeme ve stejné městě. byla to tak neskutečně kompromitující archivní fotka z roku 2007, že neznat kontext, mohla bych být považována za hambářku. a ve volných chvílích si čtu nového hájíčka, který je báječný. nemyslím příliš na kosmetiku. na chvíli polevila potřeba mít stále v merku nějakou tvářenku. aktuálně mi chybí v mé domácnosti globus, a nějaká prastará mapa, kterou bych si mohla pověsit na zeď. sssr nebrat. staré atlasy, kde tyhle komunistické země byly, jsem používala coby psí záchod. takovéto, když dojdou doma noviny a máte štěně. pět let stará historie. a čajový servis. ráda bych si servírovala čaj o páté více prozaicky a kultivovaně. || a nosím baret. umělkyně bez talentu. téra

Žádné komentáře :