neděle 6. listopadu 2016

chci se začít učit polsky.

ještě bych o pár dní víkend natáhla. ačkoliv byl jako víno. polsko, o kterém jsem už psala, večer jsme si s badboyem umíchali tatarák a v sedm jsem usnula. před devátou se probudila, dočetla rosemary má děťátko a poté i družbu od igora malijevského. a přemýšlela, co dál. nakonec jsem usnula a vzbudila jsem se v šest ráno, kdy se můj psí kámoš vrtěl u mě v nohou. badboy sjel pro čerstvou snídani, já si pustila film last night. už ani nevím pokolikáté. každopádně je to jeden z mých nej. a pak přesun k mým padres na oběd a následnou kávu. a protože byl parádní sychravý podzim, rozhodli jsme se vyrazit do babiččina údolí. vzali psí smečku a užívali si, tedy já určitě ano!, mrholení proměňující se v déšť, barevné listí, zámecký park, vůni podzima a nadcházející zimy. a teď si jdu zalézt do vany s knížkou ireny douskové medvědí tanec, kterou jsem si půjčila u taťky. je to jedna z mála knih, kterou jsem od douskové ještě nečetla. máte-li chuť s ní teprve začít, směle doporučuji hrdého budžese. || jo a zelné saláty mají stejně nejlepší právě v polsku. muhehe. téra

Žádné komentáře :