středa 9. listopadu 2016

den, kdy se stal Trump prezidentem USA.

v noci jsem několikrát vstávala, abych se šla podívat na internet, jak probíhají volby v usa. když jsem o půl sedmé odjížděla do práce, ještě nebylo rozhodnuto, ale už se psalo o tom, že trumpova krů připravuje oslavný večírek. a během mého prvního kurzu už to bylo jasné. sexistickej a xenofobní šovinista se stal nejmocnějším mužem planety. takhle se v mých očích celou kampaň prezentoval, uvidíme, co přinese budoucnost. musím říct, že cca před rokem mi přišla tahle představa tak nepravděpodobná, že jsem se jí musela smát. a dnes mě úsměv přešel. || kurzy dnes fajn. ve firmách úplně. pak jeden dětský začátečnický. jsem ráda, že maminka chlapečka tam celou lekci sedí. tak prazvláštní dítě jsem dlouho nezažila. naposledy autistu kryštofa, u něhož mi rodiče nějak "zapomněli" říct, že je autista. takhle alespoň maminka toho hošíka vidí, že ostatní děti opravdu fungují a umí, a on se chová prazvláštně a neumí. možná je to blbý, ale budu z obliga. pak už dva milé dětské kurzy. a jeden u dannyho nad kávou. ale musím říct, že už jsem mlela z posledního. a teď po horké sprše řeším světový problém, zda skutečně nutně čebuju paletku modern renessaince od anastasia beverly hills. ale asi jo, potřebuju. || a teď bych prosila dočíst medvědí tanec, jaroslav hašek byl floutek jak má být. a taky prosím vydatný spánek. téra

Žádné komentáře :