středa 16. listopadu 2016

dnes takhle.

Potřebuju koupit pro děti na angličtinu míček. Mám dvacet minut času, a tak se vydávám do jednoho většího vietnamského obchodu. Neskutečná zima, Vietnamec za pokladnou se tam choulí do bundy, má navlečené rukavice. Procházím mezi regály, beru míček a slyším paní, která stojí u pokladny, jak nahlas říká "to není pro mě, to je dárek!". Jakmile má tendence někdo takhle hlasitě obhajovat nákup, mám podezření, že daná věc je z regálu kousek u pokladny - tzv. erotický koutek. Přicházím k pokladně a taky že jo. Pořádný vibrátor. Vietnamec ho vybaluje a paní hlásí, že jsou potřeba baterky. Paní se k mně otočí a znovu zopakuje, že to není pro ni, ale pouze dárek. "Jo jo, pomyslím si" :) Čekám, co se bude dít dál, Vietnamec a jeho prokřehlé prsty bojují s tím plastovým údem, a snaží se do něho nacpat baterky. Nefunguje to. Za mnou už stojí ve frontě pán, a paní opět hlásí, že to je dárek a že to není pro ni. Baterky a úd dál nespolupracují. Už se začínám chechtat, paní upadá v rozpaky, pán za mnou se taky směje. Vietnamský prodavač třepe údem (tím umělým!), baterky vyletí, všichni je sbíráme. Tak snad už teď! Ruce už má zrmzlé a najednou mu úd vyletí z ruky, trefí mě do ramene. Tak tohle se mi ještě asi nestalo! Pán za mnou praví,že je tu dosti nebezpečno, ustoupí o pár kroků dál a se zájmem si v regálu prohlíží jiné pomůcky. Třeba si něco koupí. Konečně baterky sedí, vibrátor se rozvrní a hlavně svítí a bliká! To už je na mě nějak moc. Paní znovu opakuje, že jde o dárek, a že ona by si tohle rozhodně nekoupila. Jojo, víme :)

Žádné komentáře :