neděle 27. listopadu 2016

filmová sobota.

nakonec jsem si udělala filmový den, večer se rozhodla nevydat se do báru, a dnes je to zase príma den. konečně jsem si pustila dokument o náhradních matkách duši neprodám, téměř jsem nedýchala a obdivovala tu odvahu. tohle jsou věci, na které bych neměla. na odlehčení jsem si pustila film how to be single. ač komedie, byla taková smysluplná a moc se mi líbil herecký výkon dakoty johnson. a vůbec, bylo to takové ze života. další na řadu přišel senna. dokumentární film o ayrtonu sennovi. brazilskému závodníkovi formule 1, kterého 1. května 1994 opustil bůh. jeho poslední jízdu jsem už viděla několikrát předtím na youtube. zajímalo mě to, protože jsem cca od roku 1998 nebo 9 sledovala formuli 1 několik sezon, a to moc ráda. zajímalo mě proto, jak zemřel ten legendární senna. a až teď jsem viděla jeho geniální jízdy v dokumentu, souboje s alainem prostem. a po jejich rozepřích ve službách stáje mclaren, stále nejsem schopná vyhodnotit, zda byl senna floutek, který prostě jen chtěl vyhrávat, anebo to všechno bylo férové, a všechny ty výpady ze strany prosta byly jen záští z toho, jak mladý kolega mění styl jízdy v seriálech f1. || a pak jsem si pustila film než jsem tě poznala. viděla jsem ho už podruhé. tentokráte mě k slzám nepřivedl. ještě jsem si chtěla pustit film salvador dalí little ash, ale po pár minutách, kde hlavní roli ztvárnil robert pattinson. a v momentě, kdy jsem ho zahlédla s mikádem na hlavě, jsem přepínala. poslední dobou je těch filmů o umělcích už na mě asi přespříliš. začala jsem sledovat i film eva nová, ale stáhla jsem si ho asi neúplně, takže jsem záhy musela přestat. || včera jsme se večer s badboyem chytli ohledně trávení společného času, byla jsem tak nepříjemná, až odešel pryč. a dnes jsme se vzbudili, jen jsme se na sebe podívali a začali se smát. jeli jsme nakoupit a on teď připravuje štiku. já jdu dnes na kávec s markét, a pak na rozsvícení stromečku a další kávičku s mojí nemilejší bárbí. a advent je tu. téra 

update: úplně jsem zapomněla na skvělý film "we are your friends", na který jsem se včera taktéž dívala. prostředí elektronické hudby. a kupodivu za mě jo jo jo!

Žádné komentáře :