středa 23. listopadu 2016

harbour lounge.

čeho se člověk nejvíc obává, je nakonec vlastně fajn. nechci nic zakřiknout, je za mnou teprve první půlka týdne. ale to je ta obávaná. a byla príma. moc príma. dnes jsem to zakončila skvělou přednáškou a promítáním o severní korei. jsem nadšená, protože takových autentických výpovědí není mnoho, a byť tentokráte šlo o vskutku příjemnou stránku - z cestovatelského hlediska nepoliticky laděnou - bylo príma se opět s touhle zemí v nějaké formě konfrontovat. || dorazila mi paletka lorac pro. paletku s lepší pigmentací nemám! a u ní byla i mini báze pod oční stíny. no radost. || včera sporting lisabon a real madrid, po dlouhé době jsem alespoň jedním okem viděla pořádný fotbal. a fandila jsem portugalských borcům, byť vlasáč marcello či na lavičce mr. zidane jsou prostě hošani. || zítra mám odpoledne trošku víc volna, a tak kromě randíčka s panem plynařem, který mi přijde udělat revizi, mám v plánu dokument o "náhradních" matkách duši neprodám. četla jsem cca před rokem knížku na tohle téma s názvem náhradnice z ukrajiny a přišlo mi to jako nové neotřelé téma, ačkoliv to není žádná novina. spíše tabu. nejsem jenom juchanda, co miluje kosmetiku, až je s tím trapná. téra

Žádné komentáře :