pondělí 21. listopadu 2016

make of and make from.

vždyť já hysterčila s nedostatkem času úplně zbytečně. když dělám věci systematicky a promyšleně, je to vlastně ok. vyklidnila mě dnešní hodina přesunuta na dřívější čas, kdy už jsem stejně vzhůru byla, a vznikl mi pak volný čas. a při čištění zubů mě napadlo, co vlastně mohu v obměnách s různými skupinami dělat a nepotřebuji toho mnoho. a všechno dnes mělo úspěch. zítra mě čeká po ránu testování ceo v jedné firmě a pak společné vyhodnocení. vím, že to bude úplná pohoda, ale teď je to tak trošku stresík. potěšily mě dnes dvě výborné kávy i s čokoládkou. milé popovídání se studentem, kdy vždy probereme kupu dobrých témat. taky mě dnes bavila moje alverde rtěnka, resp. lipcream. sic téměř nic nevydrží, ale má překrásnou barvu a je na rtech moc příjemný. a protože teta drogérie měla dnes dermacol se slevou 40% na všechno, a já šla zrovna omylem kolem, odnesla jsem si za pár korun makeup. zatím jsem od nich zkoušela kaviárový, super. a pak ten truffle, děs a hrůza. teď mám nějaký vyhlazovací. uvidíme. || badboy mě dnes potěšil jednou pracovní zprávou. a pak volal rozčíleně po šesté, že bude muset někde na cestě nocovat v náklaďáku, protože mu to nedá časově. takže máme dnes s bóřou pré. ale vidím to na knížku, kdy můj psí kámoš se stulí do nohou. tak jo. téra

Žádné komentáře :