čtvrtek 24. listopadu 2016

my daily life.

dnes jsem nejenom měla divočáky ve školce, kteří byli dost tropický, ale měla jsem i seniory, kteří se nedali zastavit. a na ty hlas zkrátka nezvýším. || krásně se mi spalo. před usnutím jsem ještě dala zadělat na lučinu, a ráno jsem ji krásně vyklopila do misky. ve skleníčku mám k tomu krásnou pažitku, takže kombinace na cibulový chléb naprosto skvostná. rozečetla jsem útlou knížečku william s. burroughs - miluju postavy z podsvětí. jde o interview se slavným beatníkem. ráno jsem si zašla nejdříve za liškou, u které jsem měla avon. objednala jsem si sadu little red dress obsahující parfém a tělové mléko. a frčela do tety, kde měli padesát procent slevu na parfémy. badboy si "objednal" str8, že je na něj zvyklý a má ho rád. nu dobrá tedy. a fofr na poštu, toho dne poprvé, večer mě pak čekalo ještě jedno kolo. dorazil mi dárek pro badboye a lišku. a večer pak ten nejkrásnější pro sis. || o víkendu budu mít nové poličky nad postelí, úplně vidím, jak si tam opřu obraz. a také jsem se pustila do přerovnávání špajzky. cizrna, čočka, fazolky, kroupy mají nové nádoby. nic neschovávám, ničím se netajím, a tak miluju svoji retro kuchyň, kde je kupa věcí vidět. || s bárbí jsme si dnes domluvily společné rozsvícení stromečku. a taky jsem se během telefonátu s ní objednala přes internet do sephory do browbaru. ona to absolvovala před dvěma týdny a vypadá to skvěle. a já se svým tvarem obočí chci něco udělat. takový dárek ode mě pro mě. téra

Žádné komentáře :