neděle 20. listopadu 2016

when in prague.

v pátek jsem pobalila pár věcí, sedla do auta a vyrazila směr praha. neměla žádné kulturní plány, ani trajdání po památkách. nic. jela jsem jen ke kate&chandlerovi podívat se na malého gáborka. byla tam i malá martínka. měla životní schýzu, bez ironie, a tak jsme seděly spolu až do tří do rána. a v ty tři se mi stejně spát nechtělo. docela brzká vstávačka, společná snídaně, a cesta na cčm. pár vánočních nákupů. a pro sebe nádhernou kabelku v c&a, tmavě modrou. je univerzální velká a prostorná. do ruky, ale i jako crossbody. milá změna v mém šatníku. nadchl mě tiger, kde jsem nakoupila nálož dárečků. a byla bych tam schopná nechat majlant. nanu nana měla tentokráte celovánoční háv, což mě příliš nenadchlo, protože já bych pokoupila i jiné věci. tradičně jsem nesměla nechat v marks&spenceru čaje, a představte si, že jsem si ani v douglasu ani v sephoře vůbec nic nekoupila! fakt jsem byla rezistentní. || večer po návratu domů, kdy byl badboy v druhé práci, jsem zakotvila u našich na kávičku a fresh. a měla jsem pak hrozně špatné spaní, protože jsem pořád trnula, kdy zavolá badboy, že pro něho mám přiject. a volal až před šestou ráno. dnes rodinná akce s badboyovou rodinou, bylo to děsně fajn. a fakt divoký pracovní týden přede mnou. i badboyem. jdu se na to přichystat. téra

Žádné komentáře :