úterý 6. prosince 2016

dddženký čendl.

#jsiuser divadelní představení, které jsem včera navštívila. že bych z toho byla úplně nadšená... trvalo to padesát pět minut. a pak diskuse, které jsme se už se sis neúčastnily a daly si místo toho kávu u dannyho. sleduju blogy potažmo youtube kanály už několik let, a je mi jasné, že všechno v představení byla tvrdá realita virtuálního světa postavená na životě jednoho kyber člověka. || dnes to byl pracovně hodně volný den. jediné negativum na tom všem bylo, že jsem mezi jedinými čtyřmi kurzy, které jsem dnes měla, měla několik hodin volna. a nevyplatilo se mi jet vždy na hodinu domů. a tak jsem nejdřív skvotovala s obědem v krabičce a knížkou na klíně v autě. a další pauzu jsem se jela vtírnout k mojí sis, a pak si zašla koupit do aroma lampy vosk dženký čendl. zní to dost pejorativně? ale od té doby, co to některé yt kočky cpou do videí, milionkrát k tomu čuchají a předvádějí, jak to skladují, to jde nějak mimo mé chápání, a ani po tom extra netoužím. ale chtěla jsem nějakou silně aromatickou vůni, která dodá vánoční náladu celému bytu. a tak mám vánoční vosk. || chtěla jsem se zastavit v takku, kam normálně nechodím, že mrknu na kabáty, páč mi přišel slevový kupon 30%. ty jo, lautr nic. fakt nic. z hezké parky padala kolem kapuce kupa chlupů. to nechceš.  a nakonec jsem si koupila obyčejný černý svetřík na knoflíky, protože ten stávající má ozdobený rukáv balakrylem. a pak jsem si koupila cardigan, který se velmi těžce popisuje. tmavěmodrý, ňuňu, mazlivý. to vše za čtyři stovky a pár drobných. toť fér. završila jsem to sérem od bione, poněvadž mi dochází jak vichy, tak hlavně nuxe. ten si asi koupím v plném balení, ale zatím otestuju tohle. || vana&kniha. a venku je sníh! miluju. téra

Žádné komentáře :