čtvrtek 15. prosince 2016

what to do...

ráno začalo bábovkou na kurzu seniorů. a jablíčkem. a dárečky. může být něco víc fajn? a kór když člověk vstává v osm ráno. letos jsem tak rozmazlená těmi časy. jediná středa, to začínám v sedm ráno ve městě pod horami, to vstávám před šestou. ale jinak každý den osmá hodina. v úterý ještě později. ale od nového roku to úterý už taky bude tak sedmá. letos nemůžu vytknout svému rozvrhu snad vůbec nic! nějaké prostoje, ale ty od ledna padnou úplně. happy me. každopádně jsem se po té příjemné hodince ocitla v knihovně a vypůjčila si čtyři skvělé knihy. a rovnou rozečetla dřevěný nůž od jiřího hájíčka. aktuálně můj nejoblíbenější autor. aktuálně? poslední rok a půl! a přes zdravou výživu, kde jsem čapla marinované tofu, jsem kráčela domů, abych na chodníku zahlédla rukavici s mcqueenem a mazala za mateřskou školkou, kterou jsem v dáli viděla. dobrý skutek byl po zásluze odměněn. ve schránce mě čekala tekutá rtěnka the balm v odstínu commited, která má ukrutnou barvu. ne všechno, co vypadá hezky na obrázku, je v reálu taky tak krásné. to je poprvé, co jsem se u téhle značky s něčím sekla. a mám pocit, že tenhle odstín nemůže slušet vůbec nikomu. pak dvě školky, poslední v tomhle roce a předsevzetí, že konečně upeču linecké a zabalím dárky, než mi přijedou studentky na poslední kurz. no...... zase jsem zapomněla, co je za den, a octla se v kauflandu pro pečivo. v době akcí. ale byla jsem jako zajíc. prokličkovala mezi naplněnými koši, pobrala pár nezbytností a skončila v poměrně sympaticky krátké frontě. a protože je kolem kupa obchůdků, nakoupila jsem dárky pro badboyovu část rodiny. a mám z toho radost. pepco, to je panečku obchod. tam obvykle potřebuju úplně všechno. cesta domů. vánoční hodina v mém obýváku. a pak že už bych měla ject vyzvednout badboye. a když jsem na cestě, tak mi volá, že je teprve na vykládce. představa, že to zase otáčím a za půl hodiny se zase vracím... druhé kolo obchodů kolem kauflandu. kupuju další balící papír, roztomilé krabičky a taštičky. a sobě pak bytelné černé punčochy. a i z toho se raduji. v jednu v noci dnes vezu badboye opět k jeho káře, vyráží na cesty takhle brzy, aby byl doma brzy. no potěš. chudák. a tak teď zvažuju, zda jít na ty dvě hodiny spát, on už pár hodin spí, nebo být vzhůru, abych pak nebyla celé rozvrkočená a uzívaná. vždyť já můžu vstávat až v těch osm. pak mám dva vánoční kurzy nad kávou. a pak až večer firemní večírek. a sobota je zasvěcená wroclawi s mojí roztomilou sestřeničkou. prostě začínají vánoce. lol. téra

1 komentář :

Aranel řekl(a)...

Já jsem před Vánoci zvládala obvykle až desátou... ještě že už uplynul slunovrat.