pátek 27. ledna 2017

je to potřeba.

žluté oči krokodýlů od katherine pancolové zatím báječné čtivo. vystřídal ho včera večer na chvíli film gardens of the night. jediné, co k tomu můžu říct, že se mi pak blbě spalo. || poprvé jsem vyzkoušela eshop astratexu, objednala si ve slevách podprsenku. včera si ji vyzvedla, odzkoušela, absolutně mi neseděla a musím říct, že mi byla i materiálem značně nepříjemná. dnes jsem ji tam odvezla a dostala hned peníze. takže dobrý kšeftování. badboyovi jsem dnes koupila formu na pečení. v sobotu se chystal mojí mum upéct cheesecake a zjistili jsme, že v naší domácnosti formu postrádáme. přes pečení je tady on, a tak jsem v lídlu usoudila, že je potřeba koupit parádní zapejkací misku v retro stylu, a dnes v pepcu pak formu na pečení. už nám asi nic nechybí. || týdnem jsem proplula. vlastně byl fajn. a dneska jsem sama sebe hned od rána tak stresovala, až se dostala taková migréna, že jsem uprostřed firemního kurzu nebyla schopná dát dohromady kloudnou větu česky, natož anglicky. a tak jsem poslední kurz zrušila a rozhodla se ject domů. vzhledem k tomu, že jsem ještě v čska při jízdě přes náměstí měla tendence obalovat si hlavu šálem, aby mě to ostré slunko nepřidávalo, usoudila jsem, že jako řidič mám vážně debilní nápady, a zastavila jsem u sis, abych si slupla brufen. a pak teprve pokračovala. doma to nějak odeznělo během odpoledne. || můj nový diy počin. chachá. jsem teda holka manuálně nezručná. v pepcu jsem ukořistila šedé tríčo s mininápiskem. a to je hodně velká rebélie v mém šatníku. výprodej. padesátdevět korun. a protože to mělo pramalý výstřih /čti žádný/, rozhodla jsem se, že mu nůžkami dopomůžu k lodičkovému, ležérně mi to bude spadávat z ramene, pod to podprsenka bez ramínek, a tradá do světa za barovou kultůrou. bohužel to nemám v oku. a tak jsem vytvořila lodičkový výstřih takový, že když jsem to na sebe oblékla, spadlo mi to celé až pod prsa. takže jsem usoudila, že v tom můžu spát, ale ne se producírovat mezi lidmi. a tak si zítra jedu pro další, které upravím minimálně, nebo neupravím. ale věřte, že máte-li větší poprsí, věci bez výstřihu vám ho dělají ještě větší. vypadá to zhruba tak, že nejdřív vchází do místnosti to poprsí a zatím v dáli vy. takže výstřih, výstřih, výstřih. || s mojí milou sestřeničkou jsme si dnes vyrazily do báru na surfera /můj oblíbený drink/, badboy jel totiž na pánskou jízdu. dnes měla být liščí oslava narozenin, ale liška padla pod tlakem chřipky, a kluci svoji akci rušit nechtěli. pak se mi ozval mac, který měl doma nějaké hádací ródeo, a zamířili jsme k dannymu, kde se vypovídal a rozešli jsme se do svých domovů. 

btw protože jsem marnivá koza róza, objednala jsem si KONEČNĚ paletku anastasie beverly hilss modern renessaince. twl, jak já se na ni těším. a můžu pak ještě vůbec něco chtít? vytvořila jsem si jarní kosmetický wishlist, na němž se povaloval porefessional od benefitu, mám ho. gel na obočí od abh, mám ho. paletka právě od abh, objednána. paletka od thebalm, sonduju, jak moc mě badboy miluje, že by to byl přenádherný valentýnský dárek. haha. od mejkapu clinique mě zrazují slečny na ig, takže ho asi oželím a půjdu do toho od catrice. na moji obranu musím říct, že jsem teď dva mejkapy vyhodila a jeden prodala, takže si to můžu dovolit! a pak tam mám, tuším, rtěnku od urban decay, a tu si koupím sama, a tvářenku od háemka, jednu už mám, je skvělá, takže proč ne další. na jaro budu mít splněno. a pak už můžu nakupovat až v létě do nového wishlistu, který bude mít, doufám, nula položek. dnes mi sestřenka říká, hele, a kolik tak utratíš měsíčně za kosmetiku? ale kromě paletky abh jsem všechno objednávala už v prosinci. takže neutrácím. haha. || no nic, kniha se na mě směje. dobrou. téra

Žádné komentáře :