středa 4. ledna 2017

leden. chytám výzvu.

středa. vstávali jsme s badboyem stejně. s tím rozdílem, že on mohl mluvit, a moje hlasivky silně protestovaly. a taky silně bolely. s přihlédnutím k tomu, že přes noc napadlo venku asi půl metru sněhu a silničáři ještě nevyrazili, vidina cesty do města pod horami mě celkově děsila. a tak jsem ji zrušila a vrátila se do postele. s islandským lišejníkem a zázvorovým čajem. druhý pokus jsem dala až po desáté hodině, na kurzech, kde jsem se zase hlasově tolik nenatrápila. zítra mám školky, jsem zvědavá, jak pochopí děti, že by mi prospěl hlasový klid. lol. || zítra by mi měly dorazit nové nb botičky, a budu si vyzvedávat štuclík na ruce. a protože nemám dost, akoliv to není pravda, koupila jsem si dnes jedno hezké basic černé tríčo s dlouhým rukávem a hezkým kulatým výstřihem. a podobný svetřík z krásného materiálu. přihodila jsem k tomu funny ponožky a pak paklík černých kotníkoých, a bylo hotovo. omluvou mi je snad fakt, že to bylo v obchodě pepco, kde celý tento nákup stál asi třistapadesát korun. tím se snažím obalamutit své svědomí. prostě už nechci nakupovat. začala jsem být rezistentní v drogériích, nic zajímavého mě tam nečeká. ale už jsem měla včera v košíku na vivantisu bázi pod oční stíny od art deco. nakonec jsem se rozmyslela. ještě jsem ani nenačala tu od kiko milano, kterou jsem si kupovala ve varšavě, protože nemám spotřebovanou tu před ní, a do toho používám bázi od značky lorac pro, tak mi to připadá vlastně jako zbytečnost. || badboy mi dnes nocuje mimo domov. cesty řidiče jsou nevyzpytatelné, kór v tomhle počasí. a tak dorazí někdy v noci z brna do prahy, a bude nocovat tam. my s psím kámošem tak máme lóže jen a jen pro sebe. nevím, co můj psí přítel, ale já plánuji četbu. a popíjení zázvorového čaje. a hned ráno senioři. svět je fajn. téra

Žádné komentáře :