pondělí 2. ledna 2017

no resolution.

fb.com/2brokegirsl
první pracovní den. kdybych nezačínala dnes jen tak z polehoučka, stopro by na mě platilo asi toto toss your hair in a bun, drink some coffee, put on some gangsta rap and handle it. jenže já dnes měla jen dva príma kurzy, do toho začalo sněžit, je tady tak trochu kalamita, a já už dnes nic nemusím. jen si číst a dívat se na filmy. || dorazily mi dnes dodatečně dva vánoční dárky. jeden pro bárbí, druhý pro badboye. to brzy. za oba jsem už z ebaye vyinkasovala peníze zpět. || probrala jsem šatník, a konečně víceméně obsahuje to, co chci, co skutečně nosím, a co je můj styl. ale trvalo to dlouho. dopomohla mi k tomu moje sis, která mi věnovala úplně simple černé šaty, které jsem si od ní dvakrát půjčovala. podobného střihu jsem nemohla nikde žádné sehnat. jen v obchodě cos se jejich šaty přibližovaly představou těm, co chci. ale pouze tou představou, nikoli cenou. a teď je mám. a jsou z c&a. hodí se klasicky jako šaty k punčochám, nebo přes legíny, když je větší zima, anebo přes slimky. koupí parádního kabátu a kožichu, jsem vyřešila zimní problém. sekáč mi opět zachránil život. a dnes jsem si ve slevách objednala štuclík na řetízku na zahřátí rukou. černý. může posloužit i jako kabelka. tenhle týden se chystám na objednávku nových new balance tenisek. v ostře růžové barvě. kožené rukavice, moje dávná touha, to byl dar k vánocům. už jen na jaro křivák či bomber. a jsem ready.

včera jsem dočetla parádní knížku faktura. absurdita. ale musím říct, že jsem pak dlouho přemýšlela, jestli výpočty tohoto typu by byly vůbec reálné. a doufám, doufám, že nebyly. haha. || vánoční koleda od charlese dickense rozečtena. hlavně ty ilustrace jsou přenádherné. takový ten kus knihy, nad kterým budou jednou slintat ještě má vnoučata. a jejich vnoučata. || islandský lišejník je aktuálně mým nejvěrnějším přítelem, protože mi pomáhá tlumit bolest hlasivek. stejně jako loni přemýšlím o omezení cigaret. loni jsem to stopla na sedm měsíců. myslím, že každý týden bez cigaret je skvělý. jenže.... když ono je to ke kávě tak dobrý! téra


Žádné komentáře :