úterý 3. ledna 2017

zajeté koleje.

včera jsem si užila odpoledne sledováním filmu dívka ve vlaku, který je mnohem slabší než kniha. a poté film save haven, který se mi líbil moc. romantika jako sviň. to teď moje duše potřebuje. přečetla jsem knihu vánoční koleda od charlese dickense a uložila se ke spaní. nejdřív mě během noci stihl naštvat badboy, poté i ad. probudila jsem se s pocitem, že nevím, koho z nich v ten moment nesnáším víc. nakonec jsem se hodila do pohody, udělala si hezký obočí, použila zase jiné produkty než obvykle a vydala se s psím kámošem na krátkou zasněženou prochajdu. nutno dodat, že hned ráno mi volal z cest badboy, aby se omluvil. odpoledne měl pak podobné nutkání ad. mezitím mi odpadl kurz, takže jsem jela na hodinu a půl domů, a pustila se do knížky dcery nepřátel státu od jany roubíkové - švehlové. zatím jsem v počátku, kdy seznamuje americkou společnost s poválečným uspořádáním evropy a o prvních nebezpečích komunismu. ale celkově neočekávám žádné veselé čtení. || zítra mě čeká long long long day. kdy ten poslední kurz, který měl být takovou třešničkou a mám ho nejvíc ráda, zrovna odpadá. pro radost jsem si objednala nové tenisky new balance v růžové barvě. hodně jedovaté. a od benefitu porefessional, který mi ve vzorečku připadal tak dokonalý, že tomu jinak nešlo. téra

Žádné komentáře :