sobota 11. února 2017

nějak bylo.

tím, že už mám naprostou představu toho, jak to bude po vymalování u nás v obýváku vypadat, nechce se mi tu dělat vůbec nic. ani vysávat, ani vytírat. což samozřejmě provedu, ale mám pocit, že je to takové zbytečné. ale tak protože nejsem žádný vepřík, tak dnes absolvuju všechny uklízecí procedury. začínám vanou. koupelí. a pak budu řešit co dál. píšu si na to seznam. protože když to nevidím černé na bílém a ještě k tomu hned na prvním místě, mám tendence to odkládat a věnovat se bohulibějším činnostem jako je třeba čtení knížky od ladislava zibury 40 dní pěšky do jeruzaléma. vtipné čtivo. a takové to, kde se člověk dozví. || včerejší večer u dannyho zakončen krabičkou kebabu. kdyby mi ještě před dvěma lety někdo řekl, že budu milovat kebab, tak bych se tomu od srdce zasmála. ale je tomu tak. ráno snídaně do postele od badboye. a pak dorazila bárbí. což bylo jako obvykle nejlepčí. tohle přátelství se nikdy neomrzí. || výměna psů. řepové karbanátky. a relax. vystavování faktur je relax. haha. téra

Žádné komentáře :