sobota 25. února 2017

některé debaty jsou na pováženou nezdravé.

uvědomění včerejšího dne. potřebuji další fialovou tekutou rtěnku. včera jsem si vyšlápla v té od značky jordana, ale za mě není ta kvalita nejvyšší. a dnes jsem viděla u nicole z acos tekutou od macu k úplně nenápadně nalíčeným očím. pecka. moje sis včera pravila, že jí to připadá jako naprosto nepřirozená barva, že se jí to zkrátka nelíbí. ale já na tu fialovou na rtech jsem. || kolorit posledních víkendů. sama doma. už mě to snad ani nerozčiluje. co s tím zmůžu? dlouho jsem spala. protože jsem včera dlouho ponocovala. nakonec to byl skvělý večer plný milých lidí. začínala jsem s macem&honzou, pak dorazila kachna&jenda, za chvíli sis&tony, po dlouhé době se k nám přidala hanča, pak pavel&míša. zabředli jsme s jendou, kterého považuju za nesmírně chytrého a správného člověka do diskuse nad multikulti. v dnešní době ožehané téma. vcelku nevinně to začalo. mám totiž léta v peněžence obrázek didiera drogby. a v momentě, kdy sedíte u jednoho stolu s někým, kdo bez skrupulí přizná, že je rasista a byť samozřejmě asi z nějaké úcty k vám drží ještě svá pojmenování různých ras na uzdě, přeci jen to byla zvláštní diskuse. pokud se tomu dá tak ještě říkat. má své přesvědčení postavené na historických a geografických faktech. ok. nakonec ho kachna odtáhla domů, čímž tahle debata skončila. vlastně zaplaťpánbůh. moje sis se na tohle téma odmítá bavit úplně, protože stejně jako já nesnáší veškeré urážení lidí s jinou barvou pleti. a tak jendu vystřídal honza. jenže tenhle náš kamarád nemá argumenty. pouze urážky. to se pak blbě diskutuje. takže sis začala být značně asertivní a snažila se ho odpálkovat tím, že mu své názory sdělovat nebude, což honza nesl nelibě. nakonec jsme to museli s tonym uzavřít, že jsme začali nesmyslně mlít o duze a jednorožcích, a tím se multikulti uzavřelo. večer zakončený kebabem. což mě právě udivuje. honza tam s námi rád pravidelně chodí. navzdory tomu, že se o prodejcích vyjadřuje velmi pejorativně. tam si vždy ale slušně objedná a pochutná si. a já tomu říkám pokrytectví. 

vyšel nový lars kepler. sis už ho má a čte. já si dala za úkol dorazit o víkendu dvě knihy a pak už jen vyčkávat. lol. || btw přečetla jsem knihu od ladislava zibury. a pak jsem ji půjčila své sis. kniha by mohla mít pokračování. protože poté, co ladislav prošel turecko a izrael, a sestře zbývalo dočíst sedm stránek, zapomněla knihu ve vlaku. přičemž ale funguje kurýr českých drah. a ještě předtím neskonale ochotní průvodčí, ziburova kniha již čeká v hradci a v pondělí dopluje k mojí sis. takže zibura cestuje i po česku. jediné nestylové je to, že to je vlakem, nikoliv už pěšky. 

dnes se mám vidět s markét, a večer si asi pustím film jackie. || v týdnu jsem viděla výborný film oko v oblacích, mám tenhle typ filmů moc ráda, ale konec mi nedělal dobře. tak teď něco dalšího ze života. téra

Žádné komentáře :