čtvrtek 23. února 2017

pretty good.

u nás se jarničky chýlí ke konci, a mně bude tenhle volnější režim chvíli chybět. dnes tři kurzy, a pak volno. v rámci jarních prázdnin byly ve školce na angličtině jen dvě děti. a tak jsme si k nim přibrala další dvě, které už nemusí spát po obědě, protože půjdou letos do školy, a zároveň by seděly vedle u stolečku a nejspíš něco kreslily. a bylo to úžasné. ta jejich radost. vojta, který chodí standardně, na mě visel se slovy ještě jednu hodinu tady buďte. sice jsem nebyla, ale notnou dávku času jsme si pak ještě vyprávěly s paní učitelkou a děti si u toho kreslily. už vím, jak se kreslí mořská panna a kamion. || říkala jsem si, že druhá hodina je ideální na nákup. nikde nikdo. omyl. ale žádné rozčilování. v takku, které nemám ráda, protože není ničím originální, a je akorát zbytečně drahé, jsem si koupila černé tílko se širokými ramínky a véčkovým, avšak velmi cudným výstřihem lemující černá krajka. to samé i spodní lem tílka. nejdřív jsem nechtěla, ale když jsem se od vchodu dvakrát ke stojanu vracela, nakonec jsem si ho koupila. || doma jsem během odpoledne odpadla. spánek. sny. probuzení. tma. plánu na zítřek jednu firemní hodinu, kterou si představuji úplně jinak než standardně. a poměrně se na to těším, ale jsem upřímně i zvědavá, jak nám to půjde. || večer pak bar. a v sobotu nějaké filmy, relax. a snad i čas s badboyem. tři víkendu po sobě jsme ho trávili separé. tak snad tentokráte. téra

Žádné komentáře :