čtvrtek 16. března 2017

konečně se ke mně dostal kepler. a tak čtu. a je to boží. teď se mi napouští voda do vany, a pak se jdu ponořit i s knihou. resp. kniha zůstane nad vodou. haha. od středy už opět funguju. tzn. chodím do práce. asi to není pro moje hlasivky ideální, ale moc se flákat nemůžu. polykám antibiotika, piju denně litry čaje a nekouřím. neměla jsem asi od neděle cigaretu. nechybí mi to. ale to jen proto, že vím, že teď by to mým hlasivkám přihoršilo. takže nemám zatím žádné ambice to zase položit. || dělala jsem dnes čistku botníku. tzn. naházela jsem několikery tenisky do pračky. a odnesla válenky do kontejneru. a koupila si místo toho žabky. haha. takový na lítačku, jak já říkám. rozhodla jsem se znovu protřídit šatník. resp. mám to v té jedné šatní almárce tak nahečmané, že už ani nevím, co vlastním a co ne. Dnes jsem si po práci obešla pár obchodů, zmerčila skvělý černý cardigan až pod kolena. cardiganů mám docela dost, ale takhle dlouhý ještě žádný. pokud nevyhrabu něco geniálního v neděli v bazaru, jdu pro tenhle. dokonce mám i představu šatů. a několika topů. jeden střihově nesmírně zajímavý, avšak naprosto minimalistický, jsem spatřila včera na aliexpressu, avšak mám pocit, že přes prsa to bude fakt blbý. takže nic. || jsem čím dál víc rezistentní vůči kosmetice. ačkoliv jo, chodím vokukovat občas drogérie a e-shopy, ale vždy si uvědomím, kolik toho mám, a zase to pěkně zaklidím do regálu. pár kousků bych si přála, ale buď je to jiná cenová, nebo nejsou k mání v čr. a paradoxně se ze svých kosmetických přírůstků, které jsou na cestě, nejvíc těším na ten z aliexpressu. jde o nějakou no name paletku plnou korektorů, které se budou dát i dobře míchat. přesvědčilo mě to, že jsem na ni viděla několik dobrých recenzí na yt kanálech. potřebuji korektor pouze pod oči poslední dobou, mám kruhy, a nestačí na to ani vychvalovaný catrice, ani nic jiného. věřila jsem v korektor od značky l.a.girl cosmetics, který jsem si objednala, ale trefila jsem odstín spíš na nějaké nedostatky než na kruhy. takže také nic. konec kosmetického okénka. a vůbec, konec hlášení. téra

Žádné komentáře :