čtvrtek 11. května 2017

budu si dnes vyzvedávat v knihovně malý pražský erotikon od patrika hartla. ach, jak se těším. a protože dnes učím jen od devíti do tří, vezmu pak na prochajdu psího kámoše, a zalezu si na gauč či do postele s knížkou. v podvečer jdu s liškou na kávu (byť to je silné slovo, káva mi teď moc nechutná) a pak do divadla. a do toho hrají češi s norskem. no nadupaný den. lol. || v pondělí jsme byli s badboyem u mých padres koukat na hokej. mně už se tak chtělo po 2. třetině domů, těšila jsem se, jak si zalezu do postele. a víte co? jsem ráda, že jsme zůstali. ten obrat byl neuvěřitelný. maličko jsem si zakřičela. užila si to. bylo to emotivní. a na konci hráli krásnou českou hymnu. || plány na víkend zatím žádné konkrétní. jediný je ten, že bych chtěla ject do bazénu do polska. kousek za hranicemi máme velký plavecký bazén s kupou tobogánů a jiných kratochvílí. jenže hned vedle je hotel, kde je bazén se slanou vodou, a tam chci chodit každé úterý dopoledne plavat. a abych to hned v úterý napoprvé nehledala, chci tam vzít badboye už teď o víkendu. || včera jsem byla na dalším ultrazvuku, je to srandovní. fazolka už má takovou člověčí podobu - je krásně vidět hlavička, zádíčka a pupečník. zatím se jí u mně daří, tak doufám, že bude i dál. || tenhle post píšu s pauzami už sedm hodin. vždy zaklapnu ntb a odjedu za výukou. teď už mám po. za hodinku a půl vyrážím na zahrádku, a pak na to představení klicperova divadla. || zrovna jsem dostala šílenou chuť na jahody, budu si muset nejspíš pro jedny dojet. haha. téra

2 komentáře :

p. řekl(a)...

na jahody mam posledni dobou taky strasnou chut! tesim se na domaci :)

téra řekl(a)...

Péťo, víš co je smutný? že než jsem dorazila do Kauflandu, přešla mě chuť na jahody a dostala jsem zase nehoráznou chuť na krouhané zelí (můj hit posledních dní). Ale domácí jahody, to je panečku mňam!!!