sobota 20. května 2017

dnes jedeme s badboyem a psím kámošem do pardubic k sestřenici a její rodině. za deset minut půl šesté jsme se sešli s badboyem v kuchyni, oba jme byli žízniví. on se usmál a pravil lenička říkala, že až se probudíme, že máme přijet? představili jsme si, jak tam v sedm ráno sedíme na gauči, a šli jsme si ještě zalézt do postele. průšvih je, že jsme v týdnu zvyklí vstávat brzy. badboy třeba i ve tři nebo čtyři. takže o půl šesté ráno měl pocit, že je vyspalý do růžova. a já kupodivu, ačkoliv jsem šla spát o půl jedenácté, taky. teď si jel koupit nějaké barvy a propriety k tomu, že chce svářet a natírat či co prahy na autě. já si udělala malinovou ovesnou kaši s jahodami a borůvkami. #omnomnom tenhle týden byl opět nesmírně rychlý. ale jak byl pětidenní a moje tělo odvyklo, ve středu jsem poslední hodinu padala na hubu. nebyla jsem moc schopná přemýšlet. a včera jsem při čekání na firemní studenty na pět minut usnula s hlavou na stole. jestli mě něco na tom těhotenství neskutečně sejří, je to ta věčná únava. včera jsem měla mít v pět sraz s druhou sestřenicí. čekala jsem, až se ozve, zda stíhá na čas. natáhla jsem se na gauč, sledovala jakési yt video a vytuhla. || nic jsem tenhle týden nepřečetla. pouze jsem v úterý byla v divadle. garderobiér. líbilo se mi to. v jeden moment, kdy karel heřmánek měl ve své roli postaršího herce hrát krále leara, postavil se, motal a blekotal nesmysly, mi jeho pečlivě stařecky upravená tvář připomněla miloše zemana. měla jsem přilepenou svoji dlaň přes tvář, abych se neřechtala nahlas. || už chvíli se chystám na film bojovník. čeká mě tu i film fantastická zvířata a kde je najít. a v týdnu jsem viděla skvělý film noční zvířata. || už pár týdnů jsem si nekoupila téměř žádnou dekorativní kosmetiku (ok, dva týdny zpět jeden lak na nehty za třicet pět korun). ale jsem na sebe náležitě pyšná. jsem teď tedy na honu nějaké dobré řasenky. nechci žádnou z drogerie, ale zase nechci dát za řasenku kotel. říkala jsem si tak do pěti stovek. aktuálně mám nejraději benefit a artdeco, ale docházejí mi. artdeco jsem koupila v polsku v nějaké akci, ale teď se mi za ni plná cena dávat nechce. i když je to nejlepší řasenka, jakou jsem kdy měla... takže možná nakonec ... lol. mám ještě gosh a bourjois. a hlavně gosh mi vyhovuje. možná zalovím v goších vodách. || tak já se jdu obléknout a nachystat, abych nebyla kárána, až se badboy vrátí, že nejsem nachystaná na cestu. téra

btw moji aktuální favorité na ms jsou teď kanaďané a finové. rusové jednoznačně ne-e, a švédové kvůli svým prostořekým novinářům taktéž ne. mrzí mě, že skvěle našláplý helvétský kříž jim nedal na prdel.

Žádné komentáře :