úterý 2. května 2017

manželé odvedle.

manželé odvedle.  mně se ta knížka tak líbila! v neděli jsem ji na čarodějnicích rozečetla. ale mamuš neměla dočteno, tak nebylo možné knihu popadnout a odvézt. v neděli jsem přemýšlela, že si ji sjedu půjčit k lišce. ale nakonec jsem si říkala, že mám z knihovny půjčené tři jiné knihy, tak vydržím. o půl deváté večer mi přišla sms od mum, že má knihu dočtenou. sedám do auta a mažu pro ni. a pak už uléhám na lože a pouštím se do ni. přesvědčená, že do půlnoci ji přečtu. ale mám teď takové utahané období, takže už ve třičtvrtě na deset jsem držela oči otevřené silou vůle. a přitom jsem tak moc chtěla číst. nedalo se nic dělat. prospala jsem se přes devět hodin, ráno knížku s sebou pobalila, abych o volných hodinách četla. a po příjezdu domů jsem ze sebe shodila pracovní šat, skočila do domácího úboru, zavrtala se do postele, nedýchala a četla. vlastně jsem u toho popíjela banánovo-ananasovou smoothie. to rozuzlení mi přišlo super. za mě dobrá kniha. || minulý týden vyšla nová elena ferrante. teď dočítám únava materiálu, což jsem stále zavírala a zavírala. ve frontě čekají dva polští autoři, a v knihovně mám v rezervaci malý pražský erotikon. do toho bych ráda přečetla v lese visí anděl, abych si po sově spravila chuť a nezlomila definitivně hůl nad samuelem bjorkem. a do toho mi naskáče dalších bambilion knih, které budu chtít přečíst. docela vítám fakt, že za dva měsíce začínají letní prázdniny. pro nás lektory čas s omezeným provozem, a tak se asi budu dost poflakovat a ještě víc číst. už aby to bylo. musím říct, že můj život nabral takový zvláštní směr, a občas se přistihnu, že si říkám hlavně klid. téra

Žádné komentáře :