pondělí 1. května 2017

zase uběhlo pár dní mé blogové nečinnosti. duben se přehoupl do května. dva následující pracovní týdny jsou jen čtyřdenní, což docela kvituji, a pak už je půlka května, červen, který bývá takový pohodový, a tradááá velmi pracovně lehké léto. || v sobotu jsme si s badboyem udělali milý výlet. koupil si od své sestry auto. a protože ona žije až v jihočeském kraji, dohodli se sejít v praze a káru si předat právě tam. a tak jsme v šest vstávali, posnídali jahodový milkshake, a vydali se na vlak. tříhodinová cesta, trošku zpoždění, vyhupkali jsme si to na hlaváku z vagónu, a rozhodla jsem se, že pozvu badboye na snídani do světozoru. oba chlebíček, já jakýsi vanilkový krém s jahodami, on věneček, a zapíjeli jsme to jahodovým koktejlem. mňam. navíc jsem se rozhodla, že při mojí příští návštěvě prahy bych ráda prošla všechny pasáže, které se v okolí václavského náměstí nacházejí. || přesun na anděl. měli jsme čas, prošli si pár obchodů. a pak se usalašili ve starbucksu s kávou a novinami, a čekali na naši společnost. holky dorazily před polednem, seděly jsme, povídaly, bylo to moc fajn. o hodinu později přesun do mého oblíbeného loving hut. kde jsem si náramně pochutnala. lucka nám předala auto, a vydali jsme se s badboyem do ikei, kde jsme slíbili rodičům koupit křeslo. při pohledu na kulajdu v tamní jídelně mi bylo jasné, co druhý den vařím k obědu. wrap s marinovaným lososem mi zůstal zapovězený, dal si ho badboy. těžké zklamání pro mě.  a pak už cesta domů. chtěla jsem se ještě zastavit v kersku, ale kousek za prahou mě přemohla taková únava, že jsem usnula. || včera jel badboy opečovávat svoji novou káru, a já v jedenáct vyrazila s padres a psíky na chalupu. ač jsem byla nabalená, stejně mi byla pořád zima. uvařila jsem kulajdu, připravila ke grilování tzatziki, mamka naložila maso, sis přivezla hermouše a nakládanou zeleninu, a zase jsem bivakovala u kamen. dokonce jsem si k nim přisunula stoličku, opřela si hlavu o stůl, a usnula tak. když přijel badboy, vzal mě project nové auto. řídilo se hezky. jsem sice zvyklá na benzín, ale na naftu si také zvyknu. pak dorazila liška, sis&tony z dětské oslavy, později i david. grilovali jsme. my s badboyem pak čučeli na hokej, ostatní se pustili do hry hádej, kdo jsem. a já si četla manželé odvedle. mamka je má rozečtené, tak jsem tam po nich sáhla. až je v týdnu dočte, dočtu je i já. badboy mě v jedenáct odvezl domů, a jel nakládat kamsi do kadaně. takže jsme s psím kámošem bivakovali přes noc sami. a dnes jsem si pustila skvělý film half nelson, vařím si oběd, a za chvíli vyrážíme autem na přehradu, půjdeme se projít na dělící hráz. tak báječný první máj přeji. téra

Žádné komentáře :