pátek 9. června 2017

tenhle týden byl moc fajn. a hlavně sakra rychlý. ale koneckonců, který týden není rychlý? hlavně už mi odeznívají ty prvotrimestrální únavy, takže jsem taková docela plná energie, a už mi dlouhý pracovní den nedává tak zabrat. ve čtvrtek mě navíc čekal v krajském městě prvotrimestrální screening. říkala jsem si, že bude-li to ok, můžu to pustit do světa. cesta byla šílená, milion objížděk, šraněk, pomalých aut a červených vln. ale screening dopadl dobře, dítko se neukázalo, takže stále nevíme, zda chlapeček nebo holčička. ale hlavní pro mě bylo, že je to ok. večer jsem měla sezení se seniory, dali jsme si večeři, dostala jsem nádhernou květinu a dárek, a užila si báječný večer. dorazili i ti, co už do kurzu nechodí, bylo to tak milé shledání! a hlavně ten jejich milý strach z toho, co bude, protože o kurzy nechtějí přijít. prý klidně si tam miminko kojte, nám ani nevadí pláč, ale chceme dál chodit. a tak já a moje dvouměsíční bejby budeme chodit učit kurzy angličtiny. lol. dnes jsem měla jen dva seniorské kurzy, firma výuku zrušila kvůli jejich výročí. tak to jen kvituju. akorát jsem doobědvala, pobalím věci a mažu na chalupu, kde už jsou oba mí psí přátelé. taťka si je tam vzal už včera, dnes jsou zavření v chalupě, taťka jel do práce. odpo dorazí právě tatí s badboy, a budeme si tam společně vegetit celý víkend. badboy jede ráno na školení, taťka odpoledne na sraz od vejšky, ale já má čtyři knihy, takže se nudit nebudu. a bude bazén už. jupijajou. asi nějaké grilováníčko. na tenhle víkend se obzvlášť těším. vypadnout z města. jdu se vrhnout na balení a vyrážím. hezký víkend všem. téra

Žádné komentáře :