neděle 9. července 2017

7.7. // Má to být nejpohodovější týden za poslední měsíce. A také je. Pondělí jsem začala odběrem krve, abych si úterý dala opáčko, protože mě čekal test na těhotenskou cukrovku. Už pár týdnů jsem věděla, že mám zvýšenou glykemickou hodnotu, proto jsem tam byla odeslána o pár týdnů dříve. Dokonce věděli, že mám ten index vyšší, proto mě překvapilo, že mi vezmou krev, a budu-li mít hodnotu vyšší, nemůžou mi provést test. Nepřekvapivě jsem měla hodnotu stejnou jako měsíc před, tak jsem šla domů. // Vyřídila jsem si změnu pojistky, pobalila věci, a vyrazila na chalupu, kde už na mě čekala psí smečka. Naši se chystali na dovolenou, a já se začala zabydlovat. Mum mi tu nechala perfektní detektývku Podvedená od naší oblíbené Charlotty Linkové. Báječně jsem si početla. Poté jsem sáhla po Camille Läckberg, od které jsem už kdysi také četla nějaký detektivní román. Tentokráte jsem si půjčila Vražda s vůní mandlí. Musím říct, že takovou sračku jsem nepřečetla ani nepamatuju. Už v pondělí jsem přečetla knížku napsanou jakousi Islanďankou, která si hlavně vede blog o Islandu a jeho obyvatelích, a takové krátké statě použila i v knížce, náramně jsem se nasmála. A dnes začínám knihu Davida Duchovnyho, lapače ufounů, a jeho Krávu nebeskou. // Včera nám vskutku nečekaně přijela návštěva. Sestřenice s rodinou, jen tak na den. A my je přemluvili, aby zůstali do dalšího dne. A tak jsme si užili báječný den, seděli dlouho do noci, a ještě tu pobyli dnes dopoledne, a teprve po obědě se vypravili domů. Tahle spontánní setkání jsou stejně bezvadná.  Dnes po jejich odjezdu odjel i badboy s mojí károu, která má technickou jen do neděle, což jsem zjistila dnes, takže zítra mi ji jeho taťka vezme „na prohlídku“. Nepřišel nám jeden objednaný díl – prý brzdové válečky – a tak badboy celý den strávil broušením těch stávajících a natíráním ramen. Můj balík, jak své suzuce něžně říkám, je pořád fešák od pohledu, ale rok výroby se datuje už sedmnáct let zpátky, a tak občas nějakou tu vadu může mít. Ale já nemůžu říct ani slovo, za šest let společného života mě ani jednou nevypekl. Zatímco ho badboy vyfešákoval, já na chalupě sledovala tour de france, a vážně tvrdím #noSagannoTour . Poté jsem si pustila všechny čtyři nové díly Gilmorek, které jsem už sice viděla, ale jen jednou, samozřejmě jsem některé části posouvala, protože nezasvětím šest hodin sledování, z toho dvě hodiny je městská rada ve Stars Hollow. A taky mě nějak iritují plastiky Lorelai. A pak jsem v útrobách svého notebooku zcela náhodou narazila na milý film Za láskou vzhůru. Netuším, kde jsem k němu přišla, ale byla to přemilá podívaná. // Prý ještě nesvítí mlhovka. A až začne svítit, budeme s badboyem nakládat asi pět kilo masa, které jsme koupili na zítřejší narozeninové grilování. Máme akci pro pár přátel.  Já slavila před dvěma týdny, badboy slaví příští týden, tak už je to taková naše společná tradice. // V neděli se vracíme zase domů. V týdnu mě čekají čtyři lymfomasáže, ultrazvuk na gynekologii, kde uvidím zase svoje bábetko, nesmírně se těším. Po třech letech se v pondělí uvidím s jednou z myslitelek, která se čerstvě před týdnem vdala.  Čeká mě pár fajn kurzů a kupa relaxu. Téra

Žádné komentáře :