úterý 11. července 2017

nazvala bych tento den dnem, kdy nemám příliš náladu. včera jsem brzy ráno jela do firmy, kde mám dva kurzy. jeden proběhl, druhý se na místě zrušil. a protože ho nemám přes jazykovku, která má pravidlo, že nezruší-li klient zavčasu, platí, a já si tyhle podmínky nestanovila, trošku namíchlá jsem odjela domů. pak jsem si ovšem dala milý kurz u dannyho a bylo líp. na oběd jsem si došla k vietnamcům, a domů si přinesla rýžové nudle se zeleninou a krevetami a mlaskala jsem si. poté šlofík na gauči, vzbudil mě pán z dpd, že veze balíček, a pak už jsem vedla psího kámoše k rodičům, aby s nim opět zmizel na chalupě, a já se vydala nejdřív do knihovny pro dvě zarezervované knížky, a pak na setkání s jednou z myslitelek. pár let na vejšce, a jedno parádní léto v irsku. to nás s myslitelkou spojuje. když jsme se viděly naposledy, byla nezadaná a posmutnělá. teď už je z ní vdaná paní. intermezzo dva a půl roku. bylo to báječné. čtyři hodiny jsme seděly a povídaly. a pak zase odjela do krajského města. a já doma opět vytuhla. pak se akorát přes vanu překulila do postele a už jsem opět nevěděla o světě. || a dnes nevlídné počasí. ně vůbec nevadí. ale čekala jsem ty bouřky, a prostě nic. je to takové nijaké. za deště na lymfo. předtím sms z firmy, že první kurz ruší. ovšem zaplacený. jela jsem tedy jen na jeden. a pak doma jak jinak, než usnula. já jsem prostě hrozně unavená. byť ještě nic nevím, glykemická hodnota není zase tak vysoká, na lymfo mi dnes řekla sestřička, že tohle není žádná tragédie, tak jsem stejně už nastudovala stravovací režim, a snídaně mi dávají zabrat. v podstatě je tedy vynechávám. což je asi ještě horší, než si udělat ovesnou kaši. ale polévka a tmavý chleba, který tam doporučují, po ránu? je mi z té představy nevolno. také se samozřejmě snažím vyhýbat všemu, co obsahuje sacharidy, což jde dost těžce, když jsou ve všem. doma piju jen litry vody a čaje s citronem. jedině si trošku vyhodím z kopýtka v kavárnách. ale všechno tohle, včetně těhotenství, má na mě vliv takový, že jsem prostě bez energie. a vlastně dokud mi asi neřeknou co a jak, měla bych se na tyhle (ne)snídaně vykašlat. || za půl hodiny mi začínají dva kurzy. nárazové. jedna má známá potřebuje vyzjistist, co její dcery ve skutečnosti (ne)umí, a tak mám nejdřív hodinu s jednou, a hned poté s druhou. a pak padla, a zítra nanovo. ale těším se na podvečerní posezení s aničkou a liškou. || ve čtvrtek uvidím na ultrazvuku svoje miminko, předevčírem jsem cítila poprvé pohyby. na jednu stranu úplně nádherné, na druhou ne úplně příjemné. ale je tam! || v pátek má badboy dovolenou, jede s mým autem na technickou. a pak si říkám, bychom mohli vyrazit na houby, nebo alespoň v sobotu brzy ráno. || můj psí kámoš bude mít ve čtvrtek konečně letní sestřih, parádník, a pak se pojede ukázat irskému příbuzenstvu. tedy musím to vyjednat. || jdu se hodit do gala, aby se mě studentky nelekly. byť tam sebou asi plácneme na gauč a budeme mít anglické povídání na pohodu. || ale stejně, už abych byla doma. téra

Žádné komentáře :