neděle 16. července 2017

užila jsem si společensky milý týden. v pondělí myslitelka věrka, ve středu anička&liška, ve čtvrtek irská sekce naší rodiny. ve čtvrtek jsem viděla na ultrazvuku svoje miminko. pohlaví potvrzeno. po návratu domů jsem se těšila na úklid špajzky a četbu knihy. téra míní, aktuální stav mění. usnula jsem jako špalek. a těch snů! vzbudila jsem se půl hodiny před tím, než jsem se chystala odvézt svého psího kámoše na stříhání. tzn. že jsem spala přes tři hodiny. málem mě piclo. odevzdala jsem psíka do rukou paní kadeřnice. držel se mě kolem krku, nechtěl se pustit, a přesto jsem ho tam nechala. a nad (hnusnou) okurkovou limonádou jsem dočetla krávu nebeskou a rozečetla příběh nového jména od eleny ferrante. když tu náhle se v roztomilé kavárně zjevila i moje nejmilejší seniorská studentka se svým přítelem, a tak jsem zbytek stříhacího času strávila v jejich příjemné společnosti. || protože minimalismus vládne mému aktuálnímu světu, po zúžení šatní skříně, kdy mám tak variabilní oblečení a chybí mi jen pár kousků, jsem se rozhodla to samé provést na instagramovém účtu, kde jsem to promazala, a poté se přesunula do svého kosmetického koutku, odkud jsem vyřadila přes dvacet kousků kosmetiky a rozhodla se je za lidové ceny rozprodat. pár jich zítra bude mít nového majitele. nejsem schopná to spotřebovávat, a navíc mě některé kousky už prostě nebaví. a protože na počátku podzimu se chceme pustit (resp. já, badboy koulel vočima) do malé proměny ložnice, chci toho vskutku vlastnit nemnoho. a navíc, prodám-li to všechno, koupím si jednu hezkou lepší věc. když tady tak koukám na tu kupu, které se chci zbavit, napadá mě ještě x dalších produktů, které asi už nechci. asi je dofotím a nasdílím. || v ikea jsem si vybrala komodu a knihovničku pro dítko, protože přeci jen těch pár svých věcí někde mít musí, lol. a navíc to jsou kusy nábytku, které budou použitelné i na "až bude větší/velké". k tomu vybílíme znovu ložnici a bude! || o víkendu jsme byli s badboyem dvakrát na houbách. včera i s jeho mum. cestou do kopců autem jsem spatřili pána s plným košíkem. když jsme vklouzli do lesa, badboy hned zahlásil, že našel, jenže pak ticho po pěšině. až téměř do konce. bylo to jen na slabou kulajdu. a dnes jsme nemohli spát, a tak jsme vyrazili do jiných lesů. a našli jsme. začalo to vlastně podobně jako předchozí den. badboy modráčka, já praváka. a pak nic. dlouho nic. a pak jsme objevili les, kde jsme chodili skrčení, přeskakovali potůčky a bystřinky, občas uklouzli po větvích, kapalo na nás ze stromů, ale my sbírali a sbírali. a tak jsem doma uvařila houbový guláš, z chalupy si přivezla dvě stará řešeta, a suším si na horší časy. to jest na zimu. || v pátek dostala moje suzuka technickou, šli jsme z toho na skvělý oběd, jenže po návratu nás doběhla realita, ford měl pod sebou kaluž brzdové kapaliny. den předtím jsem badboyovi říkala, že se mi zdá, že mám dlouhou brzdnou dráhu. tvrdil mi, že je to tím, že focus je o šest set kilo těžší než moje baleno. ale pak zjistil, že se vskutku něco děje. trvalo to dva dny, než to dal dohromady, ale zase můžeme brzdit. || v sobotu jsem jela na chalupu, kam přijela návštěva z prahy. teta lenka mi hned na začátku řekla, že bych už měla sedět ve vikýři a vyhlížet čápa, ale ještě je přeci jen troška času, lol. pak odkráčeli do babiččina údolí, a já usnula hned ze začátku tour de france. to už zvonil telefon, že mohu za nimi přijet. poprvé jsem šla do viktorky - hereckého domu, kde je kupodivu velmi vkusná restaurace. a obrázkem ivy hüttnerové s janem werichem a jeho vilou jsem se naladila na příští týden, kdy budu čtvrtek a pátek v praze, a ve čtvrtek jdeme s erikou na výstavu obrazů adolfa borna do muzea kampa, a pak právě nakouknout do werichovy vily. moc se těším. a do prahy i z prahy jedu náklaďákem. lol. btw ale zjištění, že už i od nás do prahy jezdí busy student agency, resp. regio jetu. || včera mě naštvala stáj astana, že v tom arua nechala sama, a froome si opět oblékl žlutý dres. dnes už to vypadalo tak nadějně, že by ho mohl zase někomu předat, ale nakonec stála štěstěna opět na jeho straně. nic proti tomu chlapíkovi nemám, ale zkrátka mám jiné favority. úplně mě mrzí, že už je jen týden před námi, a pak zase tour de france až za rok. moc mě to totiž baví. téra

Žádné komentáře :