pondělí 24. července 2017

včera jsme měli s badboyem i boříkem vymýšlecí chvilku. nejdřív jsme urputně mazlili psího kámoše, a pak jsme vymýšleli, co všechno musíme stihnout do porodu, a jak to bude pak. už jsme si vybrali knihovničku i komodu. rozhodla jsem se, že budu chlapečkovi hned od začátku spořit, ať má jednou hezčí start. badboy jel už večer do prahy, kde v noci skládal, psí kámoš obsadil lóže, zachumlal se do peřin a spal spokojeně až do rána. já ráno tři kurzy a pak tři banky. hezké rovnítko. a zbytek dne zase volno. jedna studentka si zlomila ruku, takže kurz se přesouvá na další týden. psí kámoš odjel zase na chalupu, badboy se probral k životu, je vzhůru a láteří na to, že jsem včera nakoupila hlavně ovoce a zeleninu, a on chce něco kloudného. k obědu jsem nadšeně nakrájela z brambor a batátu hranolky, posypala kořením, dala na pečící papír a ve finále zasypala sýrem. ksichtí se, že batáty nejí, a samotné brambory jen tak nebude. || zítra by mi už mohl dorazit nový batůžek, a také jsem dostala hroznou chuť na to vlastnit zase oxfordky. naposledy jsem je měla před více než pěti lety, kdy jsem je prochodila až do úplného rozpadnutí, a v londýně jsem si v primarku musela koupit mokasíny a na marble arch hodit drahé oxfordky do koše, jak už nemohly. lol. teď mě napadá, že ty mokasíny byly hrozně fajn! na oxfordky jsem přišla, když jsem bloumala po obchodě gate, kde měli nesmírné kvantum bot. jenže. upřímně. měla jsem z gatu troje boty. jedny jsem netrefila velikostí. můj problém. dvoje byly příšerné kvality. teď mám nově ty polobalerínky, které se mi líbí, že jsou prostě jiné - semišové, s třásničkou na špičce, na boku vykrojené. ale jsou takové elegantnější, takže ne na běžné lítání, a tudíž by mohly chvíli vydržet. oxfordky bych ale zase na podzim ráda nosila hodně, na střídačku s perkami a teniskami. perka mám v merku nějaké u bati, letos půjdu do kůže, nikoliv koženky. a tenisky? superstárkám od adidasu definitivně praskly podrážky, a jedny new balance tenisky jsou po zásahu pračky fešné na prochajdu se psem, a tak mi zbývají moje růžové nb krasavy, zlaté tenisky a žádné jiné. proto bych chtěla nové - šedé či černé. a i ty oxfordky bych chtěla nějaké slušnější. toliko o botách. || dnešní odpoledne/podvečer/večer opět zasvětím eleně ferrantě, která je prostě holkou do postele, a krásně se mi tam s ní tráví čas. jdu za ní a na ní. téra

btw když jsem u těch bot, v sobotu mi volala nadšená bárbí, že mému chlapečkovi koupila conversky, takže to bude stylař hned odmala. a tony mi hlásil, že mu objednal bodýčko s audi znakem, aby měl styl! lol.

Žádné komentáře :