úterý 22. srpna 2017

dnes jsem se ráno vzbudila s tím, že mě čeká príma den. cesta do jazykovky. všechno jsme probraly a dopadlo to nejlépe, jak mohlo! pak jsem zaběhla do jedné banky, do druhé banky. a pro nejlepší capuccino s sebou, a mazala za liškou k ní do práce, kde jsem ukrojila téměř hodinu a půl z její pracovní doby. ale kávu jsme měly z kavárny vážně skvostnou. || doma jsem tak přemýšlela co by. číst si? pustit se do přípravy osnov? obepsala jsem téměř všechny klienty. objednala chlapečkovi ještě dvě věci a jeden vánoční dárek pro bárbí, a vyrazila na nákup do lídlu. hošíčky tam trošku diskriminují. ostatně jako všude jinde zjišťuju. nedivím se, že se jim v dospělosti dává vyšší plat než ženám, to je za to traumatizující dětství, kde v každém obchodě mají mraky hadýrek pro holčičky a jen minimum pro chlapečky. koupila jsem tam dvoje bodýčka, která mi přišla jakžtakž. jedno tmavě modré, jedno šedé. a pouze s miniobrázkem. holčičky by tam člověk oblékl téměř komplet. sice jen do úchylné růžové, ale některé kousky byly náhodou docela kjůt. dostala jsem na fb pár tipů, kde nakupovat. tchibo, lindex, h&m, f&f. určitě pokoukám, ačkoliv se mi nechce dávat majlant za něco, co chlapeček několikrát poblinká a pak to přeroste. naštěstí to počáteční budu mít od sestřenice, takže toho snad nebudu kupovat toliko. musím říct, že ač mě vždy bavilo na doplňky do domácnosti pepco, které mi už přijde neustále stejné, na oblečení pro mini děti je tristní. pro chlapečky jen taková ta nehezká světlejší modrá, a vyblitá zelená. pardon? kde je černá, šedá, petrolejová, vínová? mně se přeci nenarodí panenka, ale pidičlovíček. || zítra mě čeká troška kultury, a na čtvrtek přemýšlím o cestě s badboyem do zlína. do té doby jen relax, nohy hore, knížka, nějaký film asi a výroba propriet na angličtinu. téra

Žádné komentáře :