pondělí 28. srpna 2017

nemohla jsem usnout. dítko v břiše bylo v noci dost živé. badboy byl nakládat na vinohradské v praze. usnula jsem až po třetí hodině ráno. už jsem ze zoufalství sledovala líčící tutorialy na youtube, srovnání života v severní a jižní koreji, knižní recenze. četla si. a po třetí hodině najednou bum a konečně jsem spala. o půl sedmé ovšem vstávačka. ale nijak zvlášť mi to nevadilo. věděla jsem, že odučím jeden firemní kurz, a pak druhý nad kávou a s anglickou společností. protože jsem stará skleróza, měla jsem zcela jasně na lístečku vypsané, co musím vyřídit. a tak jsem úřadovala hned z auta. start ve školkách hned příští týden. nesmírně se těším. zjistila jsem, že akce léto 211 se vztahuje jen na letní záležitosti. a že na chůvičku mi pojišťovna něco přispěje. měla jsem dnes príma pocit z práce s kopiemi z učebnice, kterou jsem v útrobách své komody objevila včera. společnost jí dělal i pracovní sešit. || dnes mě čeká káva s míšou. měla se přidat i háňa, ale marodí si. a já přemýšlím, že i přes fakt, kdy mě kosmetika už zase tolik netankuje, nemám před kávou přibrzdit v jedné tamní lokální drogerii, kde se, jak jsem vyzjistila, vyskytuje estyle kosmetika, od které nemám vůbec nic. ale třeba za okouknutí nic nedám, že jo. ale musí zůstat jen u toho okouknutí. můj nákupní seznam na podzim je totiž pěkně dlouhý. resp. náš seznam. hospodaříme odjakživa s badboyem spolu. vůbec si to neumím představit jinak. 

- kožená perka
- tenisky
- válenky (na poslední fázi těhotenství budou na obouvání nejlepší, pokud nebude teda venku břečka)
- vřes
- komoda a knihovnička
- kočárek, vajíčko, šátek, kupu plínek, stuff for our baby (zjistila jsem z internetových seznamů, že je toho fakt kotel pro baby)
- učebnici obchodní angličtiny + pracovní sešit
- baggy šaty
- kalhoty
- lonchamp kabelka
- makeup (theBalm asi)
- osb desky do chodby na podlahu
- mišmaš mozaiku do kuchyně
- vánoční dárky
- vánoční stromek

slušný. 

téra

Žádné komentáře :