pondělí 21. srpna 2017

stuck in love. film, na který jsem narazila v kulturním okénku u andy z kockandy. chodím si k ní pro filmovou inspiraci vcelku pravidelně. vždy se mi minimálně jedním kouskem trefí do vkusu. viděla jsem díky ní už kupu príma filmů. || mám v merku film tulipánová horečka, zatím všechny filmy, ve kterých hrála alicia vikander mi přišly skvostné. a s badboyem chceme vidět i film dunkerk. mám ještě téměř dva týdny na to, abych četla a filmovala víc než obvykle, pak už to bude víc pracovní. ale udělám si podzim sakrahezký. zítra mě čeká dobrodružná výprava do papírnictví za nákupem čtvrtek a fixek, budu tvořit věci na angličtinu pro děti. musím říct, že kupa mých letitých rekvizit je už vážně v hanebném stavu, je čas na nové. || objevila jsem internetovou stránku wish.com. už mi o ní vyprávěla kupa lidí, ale nikdy jsem se neodvažovala. mám přeci ebay. začala na mě ovšem vyskakovat úplně všude. tak jsem se včera ptala toníka, co je to za stránku a jak je na tom kvalitativně. prý lepší než aliexpress. tak jo. pár věcí jsem pokoupila. něco jako vánoční dárky. pro sebe dvoje hodinky. a pro chlapečka dvě bodýčka - černé a šedé. || vymyslela jsem skvostný dárek pro rodiče k vánocům. mohu ho ovšem zrealizovat až před svátky. a není to porod vnoučete teda! haha. || jdu spát. ráno nějaká zařizování a obíhačky. těším se vlastně na to. || jo a parádila jsem naši "industriální" koupelnu. rozhodla jsem se, že to rezavé topeníčko musí pryč, že nám stačí nový fukar. badboy ho tedy odmontoval, já vydrhla kachlíky, posunula regál s věcmi, utvořil se tam prostor pro nějakou stoličku či kyblík na koupandu. je mi teď doma tak hezky. téra

Žádné komentáře :