úterý 29. srpna 2017

tři měsíce do porodu a mně se zdají často sny, že nemám všechno ready a dítě je skoro tady. dnes kromě rozhovoru s ewou farnou a slaňování francouzské teroristky z našeho neexistujícího balkonu v pátém patře, se mi zdálo o tom, jak je zima a náš chlapeček nemá ponožky. takže jsem o půl sedmé vstala, vzala ven psího kámoše, změřila si glymču, udělala snídani a šla na internet objednat sadu ponožtiček. bos teda nebude! včera jsem mu dopřála tři kávy. a tak jsem si užila pořádné eldorádo v břiše. ale co, alespoň o něm vím. badboy je nadšený, protože ty kopance už cítí i on. a tuhle jsem dostala jeden do žeber, to znamená, že dítě je asi pekelně teritoriální a zabírá si čím dál víc místa v mých útrobách. || aby to nebyly jen trapné slinty nad mým stavem, tak musím zmínit, že dnes i zítra už mi začíná firemní výuka, na což se nesmírně těším. bez přehánění. úplně mám pocit, že si zase osvěžím pořádnou mluvu. včera mě teda zarazil v jiné firmě do židle dotaz, zda bych mohla v češtině vysvětlit, co je podmět a přísudek. student mi na rovinu řekl, že se ho na to ptala dcera, která se to teď ve škole učí, on neví, a já akorát při skladbě věty, kterou celou přeházel, řekla, že musí dodržet přeci pořadí podmět a přísudek. jakože tohle fakt někdo neví? největší legrace ovšem bývá, když se v kurzech dostaneme k rozdílu mezi minulým časem prostým a průběhovým. říkám, že poznají-li v češtině vid dokonavý a nedokonavý, mají vyhráno. většinou na sebe osazenstvo kurzu rozpačitě hledí, další hodinu pak vidím v jejich deskách z internetu vytištěné info o videch. lol. || odpoledne jsem jela do města. vzala jsem s sebou boříka, obešla jsem s ním celé zádomí, pokochali jsme se, fotila jsem, a pak si sedla do kavárny, četla si a čekala na míšu. skoro čtyři hodiny v její přítomnosti. miluju tohle naše přátelství! plán londýna. plán předvánoční večeře, která letos proběhne 1. prosince. opět páteční meetingy. prostě tak, aby bylo všechno v rovnováze. || přemýšlím, zda už ustlat postel a přichystat se, byť odjíždím až za víc než dvě hodiny, nebo si ještě chviličku zalézt do pelechu. haha. téra

Žádné komentáře :