sobota 26. srpna 2017

včera mi badboy odjel kutit něco na svém autě, které jde v září na technickou. doma proběhl vanou a jel do druhé práce. trošku se mi nic nechtělo, a tak jsem vycídila náš balkonek. předchozí majitelka mu nechala vsadit okno. plastové. uááá. badboy tam má golu, kyblíky s barvami, a stojí nám tam inline brusle. ty jsem letos vyvenčila jednou, pak jsem zjistila, že jsem v jiném stavu, a bylo po bruslení. celý tenhle náš "kumbáleček" jsem uklidila, nařídila dát brusle úplně jinam, a hned je to hezčí. // také jsem objednávala další vánoční dárky. začala jsem, tuším, v úterý či středu, kdy jsem jich objednala sedm, dnes tři. || začala jsem se dívat na film fantastická zvířata a kde je najít, ale nějak to není můj šálek. zase jsem to cca po patnácti minutách vypnula. || jelikož se mi zazdálo, že mám i nadále dost věcí, vytřídila jsem cca dvacet kusů oblečení, a téměř veškerou bižuterii. dnes si celou tašku věcí odvezla badboyova ségra, která je taková moje vděčná odběratelka, a já jsem ráda, že ty věci někomu slouží. nějakou bižu jsem prodala, něco si vybrala ona, něco mi tu ještě leží. a rovnou jsem ji, i sestřičky jejího přítele obdarovala taškou kosmetiky. jsem ráda, že se mi to tu už neválí. || jely jsme pak spolu ještě na nákup, chtěla něco na grilování. já dělala garde. nakoukly jsme i do několika okolních obchodů, v jednom trůnila nádherná miminkovská "kombinéza", takový ten plyšový medvídek. bílá, s kapuckou a ouškama. dávno vím, že zrovna tohle chci chlapečkovi koupit. áňa byla rychlejší, vzala ramínko s medvídkem, pravila, že to pro něho koupí ona. prý pochopila, jak je náročné, aby se mi něco pro dítko skutečně líbilo a z tohohle jsem byla hrozně nadšená. a tak bude můj chlapeček medvídek. lol. || ráno jsem mazala do knihovny na fler jarmark. v rámci toho tam knihovna pořádala i menší výprodej knih, nechtěla jsem být předběhnuta. a tak jsem si odnesla sedm knížek. odpoledne pak další čtyři. 

badboy je opět ve druhé práci, já už jsem v téměř spacím úboru, v troubě mám cosi jako anglický crumble. a zítra pojedu na chalupu. a pak hurá do posledního prázdninového týdne. téra

Žádné komentáře :