středa 20. září 2017

jdu si zalít lístky máty a meduňky, přidat med a citron, což je celé můj highlight posledních několika dní. mám už na zítřek v hlavě program kurzů, takže nemusím nic sáhodlouhého chystat. minulý týden i tenhle jsme v jedné velké firmě testovali, takže pro mě to bylo docela fajn. vždycky si připadám blbě, když si tam čtu a oni se potí nad testem. ale na druhou stranu já ty testy musela vymyslet a sestavit. takže taková ta nepřímá lektorská činnost (čti příprava), která není normálně hrazená. takže pak mě to přestalo trápit. ale chtěla jsem být alespoň trošku nápomocná, tak jsem četla jen takovou oddechovku v podobě správné pětky, aby mě příliš nerušily případné studentské dotazy. lol. dostala jsem dnes také na plátně vytištěnou podobiznu fridy kahlo, úžasně barevné. ještě lepší, než jsem si vůbec představovala. a mám jeden v záloze pro lišku k vánocům. jen to musím dát do rámů. tyhle tři dny utekly nesmírnou rychlostí. v podstatě jsem vždy po výuce sjela na mini nákup, badboyovi udělal sváču, dala si vanu, chvíli si četla, a padla za vlast. || zítra mě čeká ráno lymfo. banka. knihovna. moji senioři. uděláme si takovou kulturně-cestovatelskou hodinu, na což se moc těším. dvě školky. a jeden individuální kurz u mě doma. mezitím uvařím bramboračku. dnes jsem ráno koupila těstoviny z červené čočky, nesmírně zajímavá a nová kulinářská věc pro mě. || dorazily mi další dva vánoční dárky. a zase mě naštvala poštovní doručovatelka. dva týdny zpátky jsem volala na poštu, a sepsali stížnost, ještě než jsem to stihla všechno vyložit. byla jsem doma, a když jsem šla z obýváku přes chodbu do kuchyně, všimla jsem si, že na zemi lepší dvě výzvy. jedna na dvě zásilky pro mě a jedna pro badboye. paní doručovatelce by asi upadla ruka, kdyby zaťukala nebo zazvonila. dnes jsem v kuchyni a slyším, jak padají na zem dva balíčky. a pak slyším, jak strká něco dalšího do schránky. chvíli vyčkám, pak otevřu dveře, abych to vyndala, ale tam nic. a za lítacími dveřmi stojí paní doručovatelka a už na to vypisuje lísteček... zvonek jako co? takže jsem badboyovi ušetřila jednu cestu na poštu, a paní doručovatelce pokárání. || sháním nějakou fajn tužku na obočí. sjela jsem video u getthelouk, ale ničím mě úplně nepřesvědčila. tož nevím. téra

Žádné komentáře :